4 cikk a(z) HR Brandem címkével - 1. oldal
Milyen kihívás vár a vezetőkre az MI korában?
2 éve A biztonságérzet és a közösségélmény a két legtöbbet emlegetett hozzáadott érték napjainkban a munkahelyen, mellyel fenntartható a munkavállalói hűség. Minden eddiginél fontosabbá válik a valahova tartozás, kapcsolódás érzése. A vezető feladata lesz megvilágítani a jövőt, kezelni a mesterséges intelligencia szerepének növekedése miatt érzékelhető bizonytalanságot és veszélyérzetet a munka világában. A vezető felelőssége lesz megmutatni, hogy aki kimarad és kizárja az életéből az új technológiát, az mire számíthat. Ízelítő a HR Brand(em) konferenciáról. Teljes cikk...
Krízisben kell kipróbálni a csapatot
3 éve Mi a közös a koronavírus-járvány miatt home office-ba kényszerült csapatokban és a 740 kilométeres futóverseny résztvevőiben? Mit tudhat a toborzásról egy extrém sportoló, és mit tehet egy munkáltató az embereiért, ha a járvány alatt kiderül: a kollégák fele gondoskodik otthon valakiről? Az ICF HR Brand(em) konferenciáján jártunk. Teljes cikk...
Óriási munkatempó - meddig bírjátok?
4 éve Sokak számára mindennapi tapasztalat, hogy home office-ban összecsúszik a munka és magánélet. Krízishelyzetben rádaásul a megoldandó feladat és a tűzoltás is több. Vajon meddig lehet bírni ezt a megterhelést? Egyre több szakember figyelmeztet jelen helyzetben a kiégés súlyos veszélyére. Csúcsvezetők és HR igazgatók adtak tippeket. Teljes cikk...
Utódok? Tehetségek? Nemzedékek
7 éve Az utódlás, a tehetségek megtalálásának kérdését a generációváltás, a munkaerőhiány még inkább kiélezi, miközben a vállalatoknak és vezetőiknek folyamatos változásmenedezsment üzemmódban kell működniük. Cégvezetők, HR vezetők és coachok beszélgettek a sokak számára nagyon aktuális témáról az ICF HR Brand(em) konferencián. Teljes cikk...