kapubanner for mobile
Módosítva: 5 hónapja

A hirdetés követelményei

A jelenlegi munkaerőpiacon kulcsfontosságú, hogy hirdetéseink ne csak elérjék, de meg is szólítsák a megfelelő jelölteket. Ahol és ahogyan hirdetünk, alapvetően meghatározza a jelentkezők körét.

A kékgalléros pozícióknál a helyi online közösségi felületek és célzott hirdetőtáblák lehetnek a leghatékonyabbak. A diplomás szakembereket és a középvezetőket érdemes professzionális online platformokon és iparági specifikus oldalakon megcélozni. A felsővezetői szinteknél viszont gyakran a fejvadász cégek, vagy a diszkrét, networking alapú megkeresések vezetnek eredményre.

A hirdetésnek pontosnak és hitelesnek kell lennie, tükrözve a vállalat kultúráját és értékeit. Fontos, hogy a jelöltek átfogó képet kapjanak a pozícióról és a szervezetről. A munkaköri leíráson túl érdemes bemutatni a munkavégzés helyét, a főbb feladatokat, a jövedelmi lehetőségeket, a kiegészítő juttatásokat és a karrierfejlődési kilátásokat. Ez segít kiszűrni a nem megfelelő jelentkezőket, és vonzza azokat, akik valóban illeszkednek a céghez.

A vizuális megjelenés és a hatásos üzenet elengedhetetlen. Egy figyelemfelkeltő vizuális elem, a cég logóján túl, kiemelheti a hirdetést a tömegből. Egy jól megválasztott szlogen vagy bevezető mondat pedig azonnal megragadja a potenciális jelöltek figyelmét. Akár egy profi marketingügynökség bevonása is megfontolandó lehet, ha a költségvetés engedi, hogy a hirdetés valóban ütős legyen.