3 cikk a(z) Tóth Éva Mária címkével:

Új foglalkoztatási trendek a call center szakmában

9 éve Ügyfélélmény, komplexitás, keresztértékesítés - többek között ezek a válságban megújuló call center szakma legfontosabb kulcsszavai. A közvetlen ügyfélkiszolgálás és az ehhez kapcsolódó iparág az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely az utóbbi években jelentős változásokon ment keresztül. Az új elvárások a technika és az emberi erőforrás szintjén is kihívást jelentenek. Teljes cikk...


Több százezer dolgozót szív fel a call center piac

10 éve Kialakult képzési struktúra, dübörgő piac, az előző éveknél alacsonyabb fluktuáció jellemzi ma a call centeres piacot. A szakma keretei letisztultabbak, látni az iparági és az egyéni fejlődési lehetőségeket. Ügyfélszolgálatokon jelenleg mintegy 150 ezer ember dolgozik, szakértők szerint 2-3 év múlva ez a szám 200 ezer lesz, így nem mindegy, milyen körülmények és feltételek között dolgozik a teljes munkavállalói népesség 5-6 százaléka. Teljes cikk...


Karrieriskola - nem csak kezdőknek

13 éve A munka fontos része életünknek, ami akkor válik igazán teljessé, ha össze tudjuk hangolni egyéni ambícióinkat a barátokkal, a családdal. Az életpálya nem egy hegycsúcsra vezető egyenes, töretlen út. Egy kanyargó út hullámvasúttal, hol lassuló, hol gyorsuló szakaszokkal - mondja Tóth Éva Mária, humánmenedzsment szakértő, akinek a közelmúltban jelent meg Karrieriskola című könyve. Teljes cikk...