Megjelent: 1 éve

500 munkahelyet teremtett Szegeden a BP Globális Szolgáltató Központ

Egy évtizede érkezett Magyarországra a BP Globális Szolgáltató Központja, amely budapesti székhelye mellett 2017-ben Szegeden is irodát nyitott. A vállalat a tervezettnél korábban, alig két év alatt félezer új állást hozott létre a Tisza-parti városban - írják sajtóközleményükben.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a BP Globális Szolgáltató Központja (BP GBS), hiszen a vállalat egy évtizeddel ezelőtt, 2009-ben nyitotta meg magyarországi központját, 2017-ben pedig 500 fős beruházással egy második szolgáltató irodát is létrehozott Szegeden. Két magyarországi helyszínén a BP GBS közel 2500 munkavállalót foglalkoztat, (közvetve pedig mintegy 27500 embernek teremt munkát Magyarországon. Ezzel a BP egyike Magyarország öt legnagyobb szolgáltatóközpontot üzemeltető vállalatának is.

A tervek szerint a szegedi iroda 2020-ra érte volna el az 500 fős létszámot, ám ez az ambiciózus cél mára már teljesült. A BP a Szegedi Tudományegyetemmel is együttműködik és közös kurzust indítanak minden évben, amelynek keretében eddig négy félév alatt mintegy 80 hallgató ismerhette meg a szolgáltatóközpontok működését és nyerhetett betekintést egy globálisan működő, nemzetközi és számos kultúrát magáénak tekintő energiai nagyvállalat mindennapjaiba.

A vállalat a 10. magyarországi jubileumát ünneplő szegedi eseményen bejelentette, hogy napelemeket fog telepíteni szegedi irodája tetőszerkezetére, és ezzel 45 tonnával csökkenti éves széndioxid kibocsátását. A cég három területen is lépéseket tesz az alacsonyabb karbonkibocsátás érdekében: környezettudatos munkahelyet fejleszt, megújuló energiát használ, illetve fenntartható mobilitást biztosít munkavállalói számára. Szeged a fenntartható városi közlekedést ösztönző SASMob projektben részt vevő európai városok egyike, amely programhoz a BP is csatlakozott. Emellett a vállalat, energiaipari szakértelmét hasznosítva, az Innovációs és Technológiai Minisztériummal is együttműködik az Európai Bizottság részére készített nemzeti energiastratégia és klímapolitika kidolgozásában.
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Nyertesei lehetünk a COVID-válságnak - jön az újabb SSC boom?

Az üzleti szolgáltató központok (SSC/BSC) világában a koronavírus-helyzetben felértékelődhet a kelet-közép-európai régió, több nyugati anyacég... Teljes cikk

Felfutóban az irodai albérletek, nehéz helyzetben a co-working

A nagyobb bérleményt fenntartó vállalatok a járvány hatására átgondolják ingatlanhasználatukat, s akár 15-20 százaléknyi területre is beengednek... Teljes cikk

Bértámogatás vagy a munkaidőkeret kiterjesztése? Íme, az ágazati válaszok!

Az idegenforgalom és a kiskereskedelem bértámogatással, az ipar elsősorban a munkaidőkeret kiterjesztésével reagál a koronavírusra - áll a Process... Teljes cikk