Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 hete

A „Lupa bérlet” a cafeteria módosítások után is adható juttatásként

Nagy figyelem kíséri a jövő évi cafeteria változásokat, ami nem csoda, hiszen legfrissebb felmérések szerint a munkaerő piac jelentős részét érinti a kérdés.

Érdemes azonban megállni egy gondolat erejéig. A helyzet ugyanis az, hogy van egy adott keretünk, amiből szeretnénk a lehető legtöbbet kihozni. Jelenleg és jövőre is. A juttatásokba befektetett összeg azonban most sem mindig hozza azt a hasznot, amit elvárnánk.



Az átgondolt és hatékony cél az lenne, hogy olyan béren kívüli extrát nyújtsunk, amiből a munkáltató is profitál, ezt pedig sokan még mindig nem veszik számításba. Azt is sokan figyelmen kívül hagyják, hogy esetenként egy kisebb befektetés nagyobb hasznot hoz, mint amikor mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.

Gondoljunk csak bele. Ha biztosítjuk például a tömegközlekedéshez a bérletet, attól senki nem fog jobban dolgozni, és ez még csak a legegyszerűbb példa.

Létezik azonban Magyarországon egy népszerű juttatás, amit jelenleg 1200-nál is több munkáltató biztosít a dolgozói számára, mert tisztában vannak a befektetés megtérülésével.

Az All You Can Move SportPass-ról van szó, amit kortól, nemtől és lakóhelytől függetlenül rengeteg munkavállaló szeret és használ MINDEN NAP (akár 365-ször évente).

Az AYCM az év során bármikor (akár most is) beépíthető a választható cafeteria elemek közé is, a többség mégis más formában teszi elérhetővé a dolgozók számára. Nézzük miről is van szó.
Ha éppen a meglévő cafeteria keretünk átszervezésén dolgozunk, a rendelkezésre álló büdzsét befektethetjük a dolgozóink AYCM havidíjaiba, így még vonzóbbá tehetjük a rendszeres és változatos testmozgást a kollégák számára.

ÉS HOGY MIÉRT TENNÉNK ILYET?

A munkavállalói elégedettség megtartása és fokozása érdekében, hiszen tudjuk, hogy manapság mennyire fontosak a gesztus értékű lépések, főleg az Y és Z generáció számára.

Az elmúlt években rohamosan emelkedett az olyan munkáltatók száma, akik felismerték a rendszeres mozgás támogatásában rejlő lehetőségeket, hiszen a munkatársak érzik, hogy a jó teljesítmény érdekében segítő kezet nyújtunk a rekreáció kellemes, aktív és menő formájához is.

Mindezt pedig már rég nem a legközelebbi fitnesz terembe szóló bérlettel tudjuk le, még akkor sem, ha sokak számára az is elég lenne. Az AYCM segítségével a konditerembe vágyók mellett azok is elégedettek lesznek, akik a város másik végén szeretnének úszni, jógázni vagy aki inkább a Lupa Beach-re járnának.

A teljes elfogadóhely lista ITT érhető el

Egy hazai jutatás bizonyítja, hogy a hetente 2-3 alkalommal rendszeresen sportoló kollégák bizonyítottan jobban bírják a stresszt, jobban terhelhetők, jobban is teljesítenek, jobb a kedvük, LOJÁLISABBAK A MUNKÁLTAÓJUK FELÉ, és kevesebb időt töltenek betegállományban.

Az előnyöket elnézve nem kérdés tehát, hogy egy szükséges lépésről beszélünk, amikor az AYCM bevezetését tervezzük.

A legjobb az egészben az, hogy ha az AYCM SportPass-t munkáltatóként nem CAFETERIÁBA illesztjük, hanem a CO-FINANSZÍROZÁST választjuk, mi dönthetünk a rendelkezésünkre álló keret szerint, hogy mekkora részben támogatjuk a kollégák sportolását, az eredmény mégis garantáltan látszódni fog a teljesítményükön.

Ha jelenleg nincsen felhasználható keretünk, az AYCM ebben az esetben is segítő kezet nyújt - a MUNKAVÁLLALÓI FINANSZÍROZÁS révén, amihez sem anyagi, sem adminisztrációs terhet nem kell vállalnunk munkáltatóként, hiszen minden érdeklődő saját maga válthatja ki a SportPass-t.

Az AYCM Klubtagság magánszemélyek számára nem érhető el. Kizárólag az AYCM Partnercégeinek dolgozói sportolhatnak ugyanazzal a bérlettel egy normál uszodabérlet árának töredékéért, országszerte több mint 700 sportlétesítményben.

Akár úgy is adhatunk tehát egy páratlan juttatást, hogy az nem terheli a cég számláját és adminisztrálnunk sem kell.
Nem véletlen, hogy egyre több toborzási specialista már az aláírásában is használja az AYCM Partnerséget igazoló védjegyet (SEE HOW WE CREATE WELLBEING), ezzel is jelezve, hogy egy felelős munkáltatóhoz keresnek jelölteket.

Ha szeretnénk a LEGJOBBAK példáját követni, az AYCM vállalati kapcsolatok osztálya cégre szabott segítséget nyújt az info@aycm.hu címen.

További infok: www.aycm.hu
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár