Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel
A német családi tulajdonban lévő KOSTAL Csoport megnyitotta új üzleti szolgáltató központját Budapesten. Az iroda kialakításakor a fenntarthatóság és a rugalmasság voltak a kulcselemek. 2024 végére már 300 munkavállaló dolgozik a budapesti Városliget szomszédságában elhelyezkedő irodában.

Az elsősorban autóipari beszállítóként ismert német multinacionális családi vállalat négy kontinens 21 országában van jelen.
"Ahhoz, hogy továbbra is a technológiai újításokra és az ügyfélközpontúságra törekedhessünk, szükséges és logikus lépés az adminisztratív tevékenységeink egyes részeinek összevonása. Véleményünk szerint a magasan képzett, hozzáértő munkatársak magas aránya miatt Budapest a legkiválóbb helyszín üzleti szolgáltatásainkhoz." - jelentette ki Andreas Kostal az ünnepélyes irodanyitó ünnepségen tartott nyitóbeszédében.
"Irodánkban a munka teljesen rugalmas. Senki sem kényszerül arra, hogy hetente akárhány napra is bejöjjön az irodába - hacsak nem szeretne" - mondta Csucska Péter az egység ügyvezető igazgatója.
A rugalmasság az iroda designban is megmutatkozik. Senkinek sincs dedikált íróasztala - de mindenki választhat féltucatnyi lehetőség közül, hogy az adott napon hogyan szeretne dolgozni: ülve, állva, együttműködve, ötleteléssel, megbeszéléssel - vagy élvezheti a csendet és a nyugalmat a telefonfülkékben, illetve a csendes zónában. Továbbá a HR-csapaton kívül senkinek sincs külön irodája, így az igazgatók, vezetők és csoportvezetők közel maradhatnak a csapatukhoz, és számos, a legmodernebb technológiával felszerelt tárgyalóterem közül választhatnak, hibrid megbeszéléseikhez.
Igazi fenntarthatóság salátatermelő tornyokkal a belső térben
Kiss Ida, a DVM group belsőépítész tervező és fit-out kivitelező elmondta, hogy a fenntarthatóság kulcselem volt a tervezés során, melynek látványos elemei a salátatermelő tornyok, a sok növény és a természetes anyagok. Olyan vonzó tereket hoztunk létre, ahol a kollégák otthonosan érezhetik magukat, és inspirálják a közös gondolkodást, ugyanakkor lehetőség van az elmélyülésre és hatékony munkavégzésre is."
Fenntarthatóság a gyakorlatban: minimalizált energiafogyasztás és újrahasznosított bútorok
Az energiatakarékos LED-es lámpákat automatikus mozgásérzékelő rendszer vezérli, így csak akkor kapcsolnak be, ha a helyiségben tartózkodnak. Az irodában található üvegfalak 71%-át újrahasznosították, ezeket az előző irodából szétszerelték, megtisztították és beépítették a tervezésbe, a munkaállomásokon található íróasztalok 27%-a szintén újrahasznosított és újrafestett. Továbbá az iroda éves villamosenergia-fogyasztásának 50%-át napelemek fogják ellátni, és a vízfogyasztás minimalizálására is nagy hangsúlyt fektettek.
A KBS-nél jelenleg helyi és globális komplex folyamatok kialakítása zajlik. Néhány tevékenység, mint például a pénzügy, a PMO, egyes IT-területek és a fenntarthatóság már működésbe lendült, míg sok más tevékenység az átmenet és a kiépítés különböző szakaszaiban van. Itt Budapesten a tervek szerint 2024 végére a 300 főt meghaladó létszámot terveznek.
További képek az új irodából
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Csütörtökön adta át a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a “Megbízható munkaadó” díjakat. Ezzel olyan vállalatokat jutalmaznak, amelyek... Teljes cikk
2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk
Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk
- Új EU-klímacél 2040-re: Mit jelent ez a munkahelyek és vállalkozások jövőjére nézve? 6 napja
- A cégek zöldülni akarnak, de közben megfeledkeznek az emberekről 2 hete
- 7 tanács: így legyél HR-esként élenjáró a fenntarthatóságban 3 hete
- Fókuszált munka és együttműködés - így néz ki belülről a Richter magyar központja 4 hete
- Olyan munkahelyet hozunk létre, ahol mi is szívesen dolgoznánk - fókuszban a munkavállalói jóllét 4 hete
- Fagyigép, masszázs, borhűtő a munkahelyen: hódíthatnak az irodahotelek 1 hónapja
- 3-2-1 szabály az adatbiztonságban - Hogyan csináljuk saját magunk? 1 hónapja
- Coach képzések: ezek az akkreditált üzleti coach képzők 2 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 2 hónapja
- Elindult az ÉVOSZ fenntarthatósági tagozata 2 hónapja
- Munkavállalói jóllétre irányuló pályázatot írtak ki, 4 millió forintot kap a nyertes 2 hónapja