Megjelent: 3 éve

Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel

A német családi tulajdonban lévő KOSTAL Csoport megnyitotta új üzleti szolgáltató központját Budapesten. Az iroda kialakításakor a fenntarthatóság és a rugalmasság voltak a kulcselemek. 2024 végére már 300 munkavállaló dolgozik a budapesti Városliget szomszédságában elhelyezkedő irodában.

Kostal Iroda Budapest BSC átadó -

Az elsősorban autóipari beszállítóként ismert német multinacionális családi vállalat négy kontinens 21 országában van jelen.

"Ahhoz, hogy továbbra is a technológiai újításokra és az ügyfélközpontúságra törekedhessünk, szükséges és logikus lépés az adminisztratív tevékenységeink egyes részeinek összevonása. Véleményünk szerint a magasan képzett, hozzáértő munkatársak magas aránya miatt Budapest a legkiválóbb helyszín üzleti szolgáltatásainkhoz." - jelentette ki Andreas Kostal az ünnepélyes irodanyitó ünnepségen tartott nyitóbeszédében.

"Irodánkban a munka teljesen rugalmas. Senki sem kényszerül arra, hogy hetente akárhány napra is bejöjjön az irodába - hacsak nem szeretne" - mondta Csucska Péter az egység ügyvezető igazgatója.

A rugalmasság az iroda designban is megmutatkozik. Senkinek sincs dedikált íróasztala - de mindenki választhat féltucatnyi lehetőség közül, hogy az adott napon hogyan szeretne dolgozni: ülve, állva, együttműködve, ötleteléssel, megbeszéléssel - vagy élvezheti a csendet és a nyugalmat a telefonfülkékben, illetve a csendes zónában. Továbbá a HR-csapaton kívül senkinek sincs külön irodája, így az igazgatók, vezetők és csoportvezetők közel maradhatnak a csapatukhoz, és számos, a legmodernebb technológiával felszerelt tárgyalóterem közül választhatnak, hibrid megbeszéléseikhez.

 

Igazi fenntarthatóság salátatermelő tornyokkal a belső térben

Kiss Ida, a DVM group belsőépítész tervező és fit-out kivitelező elmondta, hogy a fenntarthatóság kulcselem volt a tervezés során, melynek látványos elemei a salátatermelő tornyok, a sok növény és a természetes anyagok. Olyan vonzó tereket hoztunk létre, ahol a kollégák otthonosan érezhetik magukat, és inspirálják a közös gondolkodást, ugyanakkor lehetőség van az elmélyülésre és hatékony munkavégzésre is."

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 11

 

 

Fenntarthatóság a gyakorlatban: minimalizált energiafogyasztás és újrahasznosított bútorok

Az energiatakarékos LED-es lámpákat automatikus mozgásérzékelő rendszer vezérli, így csak akkor kapcsolnak be, ha a helyiségben tartózkodnak. Az irodában található üvegfalak 71%-át újrahasznosították, ezeket az előző irodából szétszerelték, megtisztították és beépítették a tervezésbe, a munkaállomásokon található íróasztalok 27%-a szintén újrahasznosított és újrafestett. Továbbá az iroda éves villamosenergia-fogyasztásának 50%-át napelemek fogják ellátni, és a vízfogyasztás minimalizálására is nagy hangsúlyt fektettek.

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 2

 

A KBS-nél jelenleg helyi és globális komplex folyamatok kialakítása zajlik. Néhány tevékenység, mint például a pénzügy, a PMO, egyes IT-területek és a fenntarthatóság már működésbe lendült, míg sok más tevékenység az átmenet és a kiépítés különböző szakaszaiban van. Itt Budapesten a tervek szerint 2024 végére a 300 főt meghaladó létszámot terveznek.

 

További képek az új irodából

 

Kostal Iroda Budapest BSC átadó

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 1

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 4

 

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 5

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 3

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 8

 

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Felmérés: ilyen munkahelyen akarnak dolgozni a magyarok

Felértékelődött a biztonság, az együttműködés és a nyílt kommunikáció, ha munkahelyválasztásról van szó. A PwC Magyarország idén is több... Teljes cikk

Nő a kockázat, nő az igény a látható megbízhatóságra – így szerezd meg az OPTEN Cégminősítést

Nyílik az olló a hazai cégek között – a legmegbízhatóbbak köre bővül, de a legkockázatosabbaké is látványosan nő. Most különösen... Teljes cikk

Nézz be, így néz ki az Autówallis új irodája

Három telephely helyett egy cégre szabott székház. A költözés számos HR kihívást is tartogatott. Az új munkakörnyezet nemcsak a vállalat... Teljes cikk