Szerző: HR Portal
Megjelent: 1 hónapja

Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel

A német családi tulajdonban lévő KOSTAL Csoport megnyitotta új üzleti szolgáltató központját Budapesten. Az iroda kialakításakor a fenntarthatóság és a rugalmasság voltak a kulcselemek. 2024 végére már 300 munkavállaló dolgozik a budapesti Városliget szomszédságában elhelyezkedő irodában.

Az elsősorban autóipari beszállítóként ismert német multinacionális családi vállalat négy kontinens 21 országában van jelen.

"Ahhoz, hogy továbbra is a technológiai újításokra és az ügyfélközpontúságra törekedhessünk, szükséges és logikus lépés az adminisztratív tevékenységeink egyes részeinek összevonása. Véleményünk szerint a magasan képzett, hozzáértő munkatársak magas aránya miatt Budapest a legkiválóbb helyszín üzleti szolgáltatásainkhoz." - jelentette ki Andreas Kostal az ünnepélyes irodanyitó ünnepségen tartott nyitóbeszédében.

"Irodánkban a munka teljesen rugalmas. Senki sem kényszerül arra, hogy hetente akárhány napra is bejöjjön az irodába - hacsak nem szeretne" - mondta Csucska Péter az egység ügyvezető igazgatója.

A rugalmasság az iroda designban is megmutatkozik. Senkinek sincs dedikált íróasztala - de mindenki választhat féltucatnyi lehetőség közül, hogy az adott napon hogyan szeretne dolgozni: ülve, állva, együttműködve, ötleteléssel, megbeszéléssel - vagy élvezheti a csendet és a nyugalmat a telefonfülkékben, illetve a csendes zónában. Továbbá a HR-csapaton kívül senkinek sincs külön irodája, így az igazgatók, vezetők és csoportvezetők közel maradhatnak a csapatukhoz, és számos, a legmodernebb technológiával felszerelt tárgyalóterem közül választhatnak, hibrid megbeszéléseikhez.

 

Igazi fenntarthatóság salátatermelő tornyokkal a belső térben

Kiss Ida, a DVM group belsőépítész tervező és fit-out kivitelező elmondta, hogy a fenntarthatóság kulcselem volt a tervezés során, melynek látványos elemei a salátatermelő tornyok, a sok növény és a természetes anyagok. Olyan vonzó tereket hoztunk létre, ahol a kollégák otthonosan érezhetik magukat, és inspirálják a közös gondolkodást, ugyanakkor lehetőség van az elmélyülésre és hatékony munkavégzésre is."

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 11

 

 

Fenntarthatóság a gyakorlatban: minimalizált energiafogyasztás és újrahasznosított bútorok

Az energiatakarékos LED-es lámpákat automatikus mozgásérzékelő rendszer vezérli, így csak akkor kapcsolnak be, ha a helyiségben tartózkodnak. Az irodában található üvegfalak 71%-át újrahasznosították, ezeket az előző irodából szétszerelték, megtisztították és beépítették a tervezésbe, a munkaállomásokon található íróasztalok 27%-a szintén újrahasznosított és újrafestett. Továbbá az iroda éves villamosenergia-fogyasztásának 50%-át napelemek fogják ellátni, és a vízfogyasztás minimalizálására is nagy hangsúlyt fektettek.

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 2

 

A KBS-nél jelenleg helyi és globális komplex folyamatok kialakítása zajlik. Néhány tevékenység, mint például a pénzügy, a PMO, egyes IT-területek és a fenntarthatóság már működésbe lendült, míg sok más tevékenység az átmenet és a kiépítés különböző szakaszaiban van. Itt Budapesten a tervek szerint 2024 végére a 300 főt meghaladó létszámot terveznek.

 

További képek az új irodából

 

Kostal Iroda Budapest BSC átadó

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 1

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 4

 

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 5

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 3

Kostal Iroda Budapest BSC átadó 8

 

  • 2023.03.30euChance KLUB Elindult az euChance program, melynek egyik kulcs eleme a networking lehetőséget biztosító euChance KLUB. Szeretettel meghívjuk a 2023-as év első eseményére. 2023. március 30. 9:00-11:00 Nem Adom Fel Kávézó 1086 Budapest, Magdolna utca 1. Részletek Jegyek
  • 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása Részletek Jegyek
  • 2023.05.10Foglalkoztatás 3.0 Nyissunk együtt a munkaerőpiac új lehetőségei felé! Hogyan lehet sikeres a 3. országból történő toborzás? Milyen munkaerőpiaci problémákat orvosolhatunk vele? Mekkora erőforrást és pénzt igényel a folyamat? Hogyan érdemes belevágni? A HR Portal és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által közösen szervezett Foglalkoztatás 3.0 konferenciának fókuszában az Mt. 2022, év végi EU-s jogharmonizációja, valamint a 3. országbeli munkavállalók foglalkoztatása áll. Részletek Jegyek
  • 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés. Részletek Jegyek
További cikkek
Hiányszakmákkal dolgozunk - így találjuk és tartjuk meg a szakembereket: De Jesus Silva Annamária, a METRANS HR vezetője

Munkavégzés 30 méter magasan, konténerek pakolása joystickkel, szoros együttműködés. A darukezelő hiányszakma ma Magyarországon, így a toborzás... Teljes cikk

Felhatalmazó légkör, önállóság, egymás segítése - így építi a szervezeti kultúrát az AYCM

A stabil értékrend és a példamutatás a szervezeti kultúra alapja a cégnél. Fontos a proaktivitás és a jó kommunikációs készség azok számára,... Teljes cikk

Csapdahelyzet: amikor az állás mégsem olyan csábító, mint ahogy meghirdették

A cégnek sem előnyös, ha a frissen felvett alkalmazott elégedetlen és hamar felmond. Mi az oka, hogy egy-egy pozíciót sokkal szebb színben tüntetnek... Teljes cikk