Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel
A német családi tulajdonban lévő KOSTAL Csoport megnyitotta új üzleti szolgáltató központját Budapesten. Az iroda kialakításakor a fenntarthatóság és a rugalmasság voltak a kulcselemek. 2024 végére már 300 munkavállaló dolgozik a budapesti Városliget szomszédságában elhelyezkedő irodában.
Az elsősorban autóipari beszállítóként ismert német multinacionális családi vállalat négy kontinens 21 országában van jelen.
"Ahhoz, hogy továbbra is a technológiai újításokra és az ügyfélközpontúságra törekedhessünk, szükséges és logikus lépés az adminisztratív tevékenységeink egyes részeinek összevonása. Véleményünk szerint a magasan képzett, hozzáértő munkatársak magas aránya miatt Budapest a legkiválóbb helyszín üzleti szolgáltatásainkhoz." - jelentette ki Andreas Kostal az ünnepélyes irodanyitó ünnepségen tartott nyitóbeszédében.
"Irodánkban a munka teljesen rugalmas. Senki sem kényszerül arra, hogy hetente akárhány napra is bejöjjön az irodába - hacsak nem szeretne" - mondta Csucska Péter az egység ügyvezető igazgatója.
A rugalmasság az iroda designban is megmutatkozik. Senkinek sincs dedikált íróasztala - de mindenki választhat féltucatnyi lehetőség közül, hogy az adott napon hogyan szeretne dolgozni: ülve, állva, együttműködve, ötleteléssel, megbeszéléssel - vagy élvezheti a csendet és a nyugalmat a telefonfülkékben, illetve a csendes zónában. Továbbá a HR-csapaton kívül senkinek sincs külön irodája, így az igazgatók, vezetők és csoportvezetők közel maradhatnak a csapatukhoz, és számos, a legmodernebb technológiával felszerelt tárgyalóterem közül választhatnak, hibrid megbeszéléseikhez.
Igazi fenntarthatóság salátatermelő tornyokkal a belső térben
Kiss Ida, a DVM group belsőépítész tervező és fit-out kivitelező elmondta, hogy a fenntarthatóság kulcselem volt a tervezés során, melynek látványos elemei a salátatermelő tornyok, a sok növény és a természetes anyagok. Olyan vonzó tereket hoztunk létre, ahol a kollégák otthonosan érezhetik magukat, és inspirálják a közös gondolkodást, ugyanakkor lehetőség van az elmélyülésre és hatékony munkavégzésre is."

Fenntarthatóság a gyakorlatban: minimalizált energiafogyasztás és újrahasznosított bútorok
Az energiatakarékos LED-es lámpákat automatikus mozgásérzékelő rendszer vezérli, így csak akkor kapcsolnak be, ha a helyiségben tartózkodnak. Az irodában található üvegfalak 71%-át újrahasznosították, ezeket az előző irodából szétszerelték, megtisztították és beépítették a tervezésbe, a munkaállomásokon található íróasztalok 27%-a szintén újrahasznosított és újrafestett. Továbbá az iroda éves villamosenergia-fogyasztásának 50%-át napelemek fogják ellátni, és a vízfogyasztás minimalizálására is nagy hangsúlyt fektettek.

A KBS-nél jelenleg helyi és globális komplex folyamatok kialakítása zajlik. Néhány tevékenység, mint például a pénzügy, a PMO, egyes IT-területek és a fenntarthatóság már működésbe lendült, míg sok más tevékenység az átmenet és a kiépítés különböző szakaszaiban van. Itt Budapesten a tervek szerint 2024 végére a 300 főt meghaladó létszámot terveznek.
További képek az új irodából






- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Felértékelődött a biztonság, az együttműködés és a nyílt kommunikáció, ha munkahelyválasztásról van szó. A PwC Magyarország idén is több... Teljes cikk
Nyílik az olló a hazai cégek között – a legmegbízhatóbbak köre bővül, de a legkockázatosabbaké is látványosan nő. Most különösen... Teljes cikk
Három telephely helyett egy cégre szabott székház. A költözés számos HR kihívást is tartogatott. Az új munkakörnyezet nemcsak a vállalat... Teljes cikk
- Ki fog nyugdíjjárulékot és adót fizetni, ha nem születnek gyerekek? 1 hónapja
- Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak? 2 hónapja
- Inspiráló rendezvényhelyszín a főváros közelében, komplex élményekkel 2 hónapja
- HR Business Partner 2 hónapja
- Hogyan teremthetünk valódi értéket a HR-ben? 2 hónapja
- Nézz be, így néz ki az AutoWallis új irodája 3 hónapja
- "Csak ez az egy megoldás van" – Lázár 14. havi nyugdíjat ígér a választások előtt 3 hónapja
- Már épül a H2Offices irodaegyüttes második épülete 3 hónapja
- Kiderült, mitől lesz ideális egy iroda 2025-ben 3 hónapja
- Energiafüggetlenség cégeknek – így hoz megtakarítást a napelemes rendszer 3 hónapja
- Külföldi kollégák felvétele egyszerűbben, gyorsabban, biztonságosabban 3 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja