Bemutatkozik Magyarország legnagyobb létszámú informatikai szolgáltatója
Az IT Services Hungary bepillantást nyújtott a média képviselőinek a kulisszák mögé, lehetővé téve, hogy testközelből ismerkedjenek meg egy infokommunikációs szolgáltató központ működésével. Az ITSH tevékenységének mélyebb megismerése érdekében készült el az alábbi összefoglaló anyag a vállalat működésével kapcsolatos információkról.
A vállalat rövid kronologikus története:
Díjak, elismerések:
A vállalat megalakulása óta folyamatosan és dinamikusan fejlődik, a munkavállalók létszáma a kezdeti 405-ről mára 3200 főre bővült. Ezzel az ITSH a szektor legnagyobb munkáltatójává vált. Mivel a vállalat külföldi megbízásokat teljesít elsősorban, rendkívül fontos a nyelvismeret munkatársai körében. Dolgozóik 82 százaléka beszél angolul, 56 százaléka németül és 13 százaléka egyéb idegen nyelven. A garantált minőség fenntartása érdekében, folyamatosak a vállalaton belüli nyelvi és IT szakmai tréningek, képzések.
Az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország 247 hazai céget összehasonlító "Munkáltatói Márka Kutatása" szerint az IT Service Hungary Magyarország legismertebb és 3. legvonzóbb munkáltatója az IT iparág iránt érdeklődő, angol és német nyelveket beszélők körében.
A tudásba fektetnek
Magyarország legnagyobb ICT munkaadójaként az IT Services Hungary egyik leghangsúlyosabb értéke munkavállalóiban rejlik. Képességeik, tudásuk és szakértelmük fontos részét képezi a vállalat mindennapi életének, jelenének és jövőjének egyaránt.
A képzett és megfelelő szaktudással rendelkező kollégák folyamatos biztosításának érdekében az ITSH hét, magyarországi oktatási intézménnyel ápol szoros, partneri kapcsolatot. A Debreceni, Miskolci és Pécsi Egyetemeken, illetve a Nyíregyházi főiskolán az intézményekkel közösen biztosított képzéseken, a Brassai Sámuel Gimnázium és Műszaki Szakközépiskolában, valamint a Mechwart András Gépipari és Informatikai Szakközépiskolában pedig OKJ-s tanfolyamokon vehet részt, közel 150 fiatal.
A vállalat a jövőbeni munkavállalók mellett, jelenlegi munkatársaira is kiemelt figyelmet fordít. A kollégák számos belső képzés közül válogathatnak. A szakmai fejlődést elősegítő IT kurzusok mellett, soft-skills tréningeket és nyelvtanulási lehetőséget is biztosít a vállalat, elősegítve ezzel munkatársai folyamatos fejlődését és karrierútját
Tevékenységi területek
A vállalat fő tevékenysége a rendszerintegráció és az informatikai outsourcing. A budapesti, debreceni és pécsi szolgáltató központ rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálja ki a nemzetközi ügyfeleket, de a cég portfóliójában az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform, SAP megoldások, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A legújabb csendes munkaerő-trend lassan aláássa a munkahelyi termelékenységet, és valószínűleg sok vállalat nem veszi észre időben. Teljes cikk
Hol tart a HR 2025-ben? Melyek a nagy témák? Erről beszélgettünk Csépai Martinnal, a Deloitte HR tanácsadási vezetőjével. A szakértő egyebek... Teljes cikk
A Prohuman Group megvásárolta a létesítménygazdálkodással foglalkozó Green Vector Kft. 75%-os, valamint a contact center piacon meghatározó szerepet... Teljes cikk
- Itt a legújabb lista - Ők nem jelentették be dolgozóikat 3 hete
- Hogyan fordítsuk az NEM-et IGEN-re a tárgyaláson? 3 hete
- Psychological safety: a recipe for success in the best workplaces 3 hete
- Coach képzések: ezek az akkreditált üzleti coach képzők 1 hónapja
- Nem olcsóbb a külföldi vendégmunkások alkalmazása a magyarokhoz képest 1 hónapja
- Végzett az első, duális képzésű vegyésztechnikus évfolyam Kazincbarcikán 1 hónapja
- Az UNIQA csatlakozik a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetségének (MBTSZ) felsőfokú képzési programjához 1 hónapja
- Új ügyvezető igazgató az Eve Power Hungary Kft.-nél 1 hónapja
- Hasít a takarítócég, bővül a BMW: dolgozói létszámok a nagy cégeknél 1 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 1 hónapja
- A 3-22 éves népességből iskolarendszerű képzésben részt vevők aránya - grafikon 1 hónapja