kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Bemutatkozik Magyarország legnagyobb létszámú informatikai szolgáltatója

Az IT Services Hungary bepillantást nyújtott a média képviselőinek a kulisszák mögé, lehetővé téve, hogy testközelből ismerkedjenek meg egy infokommunikációs szolgáltató központ működésével. Az ITSH tevékenységének mélyebb megismerése érdekében készült el az alábbi összefoglaló anyag a vállalat működésével kapcsolatos információkról.

Az IT Services Hungary a T-Systems International 100 százalékos tulajdonában van, 2006-os megalakulása óta ICT szolgáltatói központ funkciót lát el Magyarországról. Budapesti, debreceni, pécsi és szegedi telephelyein főként az anyavállalat - a Deutsche Telekom AG - és a cégcsoport nemzetközi ügyfelei számára nyújt ICT szolgáltatást.

A vállalat rövid kronologikus története:

  • 2006: Budapesti telephellyel megalakul az IT Services Hungary (ITSH) - a munkavállalók száma 405 fő
  • 2007: Speciális képzési rendszer kialakítása oktatási intézményekkel - a munkavállalók száma 910 fő
  • -2008: a debreceni iroda megnyitása - a munkavállalók száma 1258 fő
  • 2009: az új debreceni irodaház átadása (Tudáspark) - a munkavállalók száma 1685 fő
  • 2010: a debreceni telephelyen megkezdi működését Kelet-Magyarország első hivatalos informatikai minősítésekért felelős vizsgaközpontja - a munkavállalók száma 2163 fő
  • 2010-2011: Partnerprogramok indítása magyarországi egyetemekkel és informatikai szakközépiskolákkal - ennek részeként a Debreceni Egyetemen kihelyezett ICT tanszék indítása - a munkavállalók száma 2500 fő
  • 2012: a pécsi telephely megnyitása és együttműködés kialakítása a Miskolci Egyetemmel - a munkavállalók száma 3000 fő
  • 2013: A cég hosszú távú együttműködési megállapodást köt a Pécsi Tudományegyetemmel, a munkavállalók száma meghaladja a 3200 főt

    Díjak, elismerések:

  • "Az év befektetője" - 2008
  • -Deutsche Telekom "Best in Class" minősítése a Debreceni Egyetemi együttműködés kapcsán az egyetemnek - 2012
  • YURA AWARD (Your Region Your Future) 2012 - első helyezett

    A vállalat megalakulása óta folyamatosan és dinamikusan fejlődik, a munkavállalók létszáma a kezdeti 405-ről mára 3200 főre bővült. Ezzel az ITSH a szektor legnagyobb munkáltatójává vált. Mivel a vállalat külföldi megbízásokat teljesít elsősorban, rendkívül fontos a nyelvismeret munkatársai körében. Dolgozóik 82 százaléka beszél angolul, 56 százaléka németül és 13 százaléka egyéb idegen nyelven. A garantált minőség fenntartása érdekében, folyamatosak a vállalaton belüli nyelvi és IT szakmai tréningek, képzések.

    Az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország 247 hazai céget összehasonlító "Munkáltatói Márka Kutatása" szerint az IT Service Hungary Magyarország legismertebb és 3. legvonzóbb munkáltatója az IT iparág iránt érdeklődő, angol és német nyelveket beszélők körében.

    A tudásba fektetnek

    Magyarország legnagyobb ICT munkaadójaként az IT Services Hungary egyik leghangsúlyosabb értéke munkavállalóiban rejlik. Képességeik, tudásuk és szakértelmük fontos részét képezi a vállalat mindennapi életének, jelenének és jövőjének egyaránt.

    A képzett és megfelelő szaktudással rendelkező kollégák folyamatos biztosításának érdekében az ITSH hét, magyarországi oktatási intézménnyel ápol szoros, partneri kapcsolatot. A Debreceni, Miskolci és Pécsi Egyetemeken, illetve a Nyíregyházi főiskolán az intézményekkel közösen biztosított képzéseken, a Brassai Sámuel Gimnázium és Műszaki Szakközépiskolában, valamint a Mechwart András Gépipari és Informatikai Szakközépiskolában pedig OKJ-s tanfolyamokon vehet részt, közel 150 fiatal.

    A vállalat a jövőbeni munkavállalók mellett, jelenlegi munkatársaira is kiemelt figyelmet fordít. A kollégák számos belső képzés közül válogathatnak. A szakmai fejlődést elősegítő IT kurzusok mellett, soft-skills tréningeket és nyelvtanulási lehetőséget is biztosít a vállalat, elősegítve ezzel munkatársai folyamatos fejlődését és karrierútját

    Tevékenységi területek

    A vállalat fő tevékenysége a rendszerintegráció és az informatikai outsourcing. A budapesti, debreceni és pécsi szolgáltató központ rendszerintegrációs és üzemeltetési területeken szolgálja ki a nemzetközi ügyfeleket, de a cég portfóliójában az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform, SAP megoldások, távoli és helyi szerverüzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is megtalálható.
    • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre

    Januárról februárra 29 172-ről 31 665-re nőtt a magyar weben meghirdetett álláshirdetések száma. Ez közel 2500-zal több az előző hónapnál, egy... Teljes cikk

    Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

    A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

    Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

    A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk