Díjazzák a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat
A Magyar PR Szövetség első alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) idén nyáron alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. Egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.
A vállalatok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg első alkalommal a Magyar PR Szövetség - hagyományteremtő céllal - az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul az Employer Branding hazai fejlődéséhez.
Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern).
A díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
"Meggyőződésem szerint az úttörőké a főszerep általában az élet minden területén, így van ez az Employer Branding esetében is. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés megkülönböztető és kiemelt jelentőségét a tehetségekért, illetve specialistákért folytatott versenyben. Ez megváltoztatott személyzeti politikát, a klasszikustól eltérő HR kommunikációt követel meg, nem beszélve az egyedi, internet alapú kommunikációs csatornákról és megoldásokról. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak KKV és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének" - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ Employer Branding tagozatának vezetője.
A pályázati feltételek megtalálhatók a www.mprsz.hu honlapon. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2015. december 31-ig várja a Szövetség.
Az ország legnevesebb HR és kommunikációs szakembereiből álló, független szakmai zsűri az értékelést 2016. január 31-ig végzi el. A neves szakmai zsűri összetétele a pályázati kiírásban található. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2016. februárjában várható. Médiatámogató a Manager Magazin, együttműködő szakmai partner a HR Portál.
A pályázattal kapcsolatos további információt az MPRSZ titkársága nyújt, a pályázatok leadása a [email protected] e-mail címre történő beküldéssel lehetséges.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk
Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb cég azonban mégsem rendelkezik erre vonatkozó átfogó stratégiával; az... Teljes cikk
- Meghosszabbított határidő: még pályázhatnak a felelős kkv-k 15 milliós támogatásra 1 hete
- Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését 2 hete
- Akár 75 millió forintos támogatást is kaphatnak a fiatal gazdák 3 hete
- Munkahelyi bölcsőde kialakítására lehet pályázni 3 hete
- Íme 40 megbízható munkaadó 4 hete
- Hamis munkáltatói igazolást gyártott személyi kölcsönökhöz egy férfi, lebukott 4 hete
- Június végéig pályázhatnak a vállalkozások az Év Felelős Foglalkoztatója elismerésre 1 hónapja
- Munkavállalói jóllétre irányuló pályázatot írtak ki, 4 millió forintot kap a nyertes 2 hónapja
- Újabb vissza nem térítendő támogatási program indul a vidéki mikro- és kisvállalkozásoknak 2 hónapja
- Akár 150 millió forint ingyenpénz: nincs most ennél kedvezőbb képzési pályázat 2 hónapja
- Több mint 1300 cég végezte el Nemzeti Innovációs Ügynökség innovációs tréningjét 2 hónapja