Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 hónapja

Egy új alkalmazással a munkáltató megismerheti dolgozói egészségi állapotát

Stratégiai együttműködést alakított ki az UNION Biztosító egy hazai startup vállalkozással, a Fitpulival, melynek nyomán a biztosító komplex életmód applikációval bővíti vállalati egészségbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatásait - jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján a két társaság vezetője.

images

images

„Az egészségbiztosítás az elmúlt hat év során megkerülhetetlen biztosítási formává vált: mára számtalan vállalat alkalmazza munkaerő-megtartó juttatásként, a dolgozók széles köre is hozzászokott és rendszeresen használja annak szolgáltatásait - hangsúlyozta Lehel Gábor, az UNION elnök-vezérigazgatója. - Arra számítunk tehát, hogy az adóterhek emelkedése sem állítja meg a fejlődést, ugyanakkor várhatóan átrendezi majd az igényeket, új versenyhelyzetet eredményezve. Erre az UNION megújuló stratégiával válaszol.”

Az UNION az egészséges életmódra és a megelőzésre is nagy hangsúlyt fektet. Ezért a biztosító együttműködési megállapodást kötött a lifestyle megoldást kínáló magyar startuppal, a Fitpulival, és kizárólagos biztosítási partnerévé vált. A közös munka első kézzelfogható eredménye a nagyvállalati egészségbiztosítási ügyfelek részére kínált életmód applikáció.

Mi a Fitpuli?


  • A lelke egy mobilalkalmazás (elérhető iOS-re és Androidra)
  • Önállóan is működik, de okoskarkötővel együtt sokkal pontosabb
  • Automatikusan gyűjti az adatokat
  • A piacon elérhető összes trackerrel kompatibilis
  • Egy platformra gyűjti az életmód és orvosi paramétereket
  • Folyamatosan menedzseli a krónikus betegségekkel kapcsolatos információkat
  • Látással és hallással összefüggő szűrővizsgálatokat tartalmaz
  • Laborlelet-értelmező felülettel is rendelkezik

„A Fitpuli a munkáltatók felé is képes rendszeres információkat közölni a dolgozók egészségi állapotáról, és az adott vállalat által bevezetett egészségprogramok eredményességéről. A fejlesztés azonban (amelyet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál is regisztráltak) garantálja, hogy a titkosított, egyedi, személyes adatokhoz csakis az adott felhasználó férjen hozzá, a vállalatokhoz tehát kizárólag aggregált, anonim adatok juthatnak el.” - fejtette ki dr. Oláh Dániel, a Fitpuli ügyvezető igazgatója.
Follow hrportal_hu on Twitter

Az első benyomás - avagy az iroda előbb „kommunikál” mint a HR-es

A munkáltatói márka fontos tényezője a munkakörnyezet, legyen szó akár toborzásról vagy megtartásról. (Ami, ha jobban belegondolunk nem meglepő, hiszen napunk aktív időszakának jelentős részét munkahelyünkön töltjük, így nem mindegy, hogy milyen körülmények között telik el ez az idő.) A munkaerőhiány és a fiatalabb generációk igényeinek egyre hangsúlyosabb megjelenése a munkaerőpiacon a munkáltatókat is rákényszeríti, hogy foglalkozzanak ezen a területen is a dolgozói igényekkel. Erre bátorítja őket Az Év Irodája Verseny is, ahol nem csak a külsőségek, hanem a munkavállalók bevonása az irodai környezet kialakításába, a funkció és a design harmóniája is döntő szempont. tovább..

További cikkek
A gazdasági szereplők kérték a túlóratörvényt a miniszter szerint

"A túlmunka-szabályozás módosítását pedig maguk a gazdasági szereplők kérték. Határozottak vagyunk a tekintetben, hogy ez a jó irány, és azt... Teljes cikk

Stagnált a munkanélküliségi ráta az OECD-tagállamokban októberben

Az előző három hónapban mért 5,2 százalékon stagnált a munkanélküliségi ráta októberben a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet... Teljes cikk

Rekordösszeggel támogatta a kormány a multikat, 12 millióba került egy munkahely

2018. december 11-ig a kormány 86,5 milliárd forintot osztott ki jellemzően multinacionális cégeknek a nagyberuházásaik támogatására, ami... Teljes cikk

A rabszolgatörvény miatt lezárták a Pénzügyminisztérium bejáratát

A Jobbik néhány tagja szerda reggel a lezárta a Pénzügyminisztérium bejáratát. A párt szerint a túlóratörvényről szóló javaslatot ennél a tárcánál dolgozták ki. Teljes cikk

Az első benyomás - avagy az iroda előbb „kommunikál” mint a HR-es

A munkáltatói márka fontos tényezője a munkakörnyezet, legyen szó akár toborzásról vagy megtartásról. (Ami, ha jobban belegondolunk nem meglepő,... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár