kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Eladó-pénztáros feladatai

Az eladó feladata elsősorban az üzletben található áru sikeres értékesítése, a vevők kiszolgálása, a polcok feltöltése. Sokszor ez a feladat kiegészül pénztárosi feladatokkal is.

Az eladónak a vevőkkel és a bolttal kapcsolatos feladati egyaránt vannak. Fogadja, informálja, kiszolgálja a vevőket. Az üzletben átveszi, kicsomagolja az árut, feltölti a polcokat, ha szükséges raktári feladatokat is végez.

Az eladó esetében fontos, hogy ismerje az árut, így releváns információval tudja ellátni a vevőket. Az sem mindegy, hogy mindezt milyen stílusban teszi. Így előny a jó kommunikációs képesség.

A pénztárosi feladatok komoly felelősséget jelentenek, hiszen pénz kezelésével járnak. Ezért nagyon fontos a figyelem, a koncentráció, a jó memória, de a vevővel való közvetlen kontaktus miatt itt is elengedhetetlen az udvariasság.

Eladó-pénztárosi pozíciókat itt talál.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek