Megjelent: 3 éve

Elindult a Repeta, vagyis a munkahelyi közös étkezés

Keresve se találsz a munkahelyed közelében minőségi éttermet, ha mégis, inkább hazai ízekre vágysz? Nem vagy egyedül. Javasoljuk: Főzz a kollégáidnak, és ők is főzzenek neked! Kezdeményezésünknek a Repeta nevet adtuk.

Mentsétek át a konyhátok jó fogásait a munkahelyetekre. A HR Portal szerkesztősége 3 hete élvezi a munkahelyi közös étkezés örömeit. Kezdeményezésünknek a Repeta nevet adtuk.

Mi, a HR Portal munkatársai, úgy döntöttünk, hogy megvendégeljük egymást a szerkesztőségben. Négyen főzünk, vagyis elő fog fordulni, hogy kimaradnak napok, de ez nem baj, előre megegyeztünk abban, hogy a Repeta öröm lesz és nem kényszer. Így is bőven többször eszünk jót, egészségeset, mint korábban. Érdemes kipróbálnod, milyen jó érzés a közösségednek főzni és együtt nekiülni.
Halmi Edit 20180301Halmi Edit értékesítési menedzser

Persze, mindez figyelmességet és kompromisszumkészséget kíván, aminek reményeink szerint egyelőre megfeleltünk. Sőt, nemritkán a fáradtsággal is birkózni kell egy-egy éjszakai főzés alkalmával, ezért vagyunk büszkék arra, hogy eddig mindenki tartotta a szavát, és elhozta az ígért meleg ételt.
Barna Eszter 18 0301Barna Eszter szerkesztő

Ha csatlakozol hozzánk, látni fogod, hogy mi az adott napi menünk, mivel/hogyan készült, és tervezzük, hogy egyéb munkahelyi gasztronómiai érdekességeket is megosztunk a Repeta Facebook oldalán.
értékesítési menedzser 18 0301Novák Lilla értékesítési menedzser

Ha a nálatok is van / vagy lesz hasonló kezdeményezés, oszd meg velünk ebben a csoportban. Írd le, mit ettetek, hogy sikerült, és érdemes kitenni az étel fotóját is, mert a jó ételnek mindenki örül.
CSATLAKOZZ A CSOPORTHOZ!
Berta László 180301Berta László szerkesztő
  • 2021.08.10 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
  • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Eldobhatjuk-e a maszkot a munkahelyeken is 5,5 millió beoltott után?

A kormány bejelentése szerint 5,5 millió beoltott elérése esetén megszüntetik a kötelező maszkhasználatot, és főszabály szerint még belső... Teljes cikk

Japán a négynapos munkahét bevezetésére ösztönzi a vállalatokat

Ha heti egy nappal kevesebbet dolgoznának az emberek, az nem csak a munka-magánélet egyensúlyának, hanem a képzettségi szintnek is jót tenne, nem... Teljes cikk

Hogyan képzelik a dolgozók az álomirodát 2021-ben?

A közép-kelet-európai országokban ma már a munkavállalók csaknem fele naponta bemegy az irodába, valamint az is látszik, hogy az irodai dolgozóknak... Teljes cikk