Megjelent: 1 éve

Fiatal vállalkozókat képez a Google és a Coca-Cola Magyarország

A két cég az őszi félév során öt alkalommal szervez majd közös, egynapos kurzusokat.

Idén ősszel 5 alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához, amelynek alapvető célkitűzése, hogy a digitális lehetőségeket mindenki számára elérhetővé tegye. A két nagyvállalat így együtt képezi majd a vállalkozó kedvű fiatalokat egy-egy átfogó, egynapos workshop során.

Az ingyenes, vállalkozás-fókuszú képzéseket elsőként szeptember 9-én Budapesten, majd 4 vidéki városban szervezik meg. Az alapvetően fiatal pályakezdők igényeire szabott képzésen való részvétel bárki számára nyitott, aki szeretne többet megtudni arról, hogyan érvényesülhet a munkaerőpiacon saját vállalkozás indításán keresztül és ehhez milyen digitális eszközökre van szüksége.

Milyen eszközei vannak az önpromóciónak? Mi a helyes időgazdálkodás titka? Hogyan gondolkodnak napjaink fogyasztói és hogyan lehet hozzájuk szólni? Hogyan szerezzünk értékes információt és hogyan építsünk rá karrierünk vagy vállalkozásunk építése során? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel ismerkedhetnek a Grow with Google és az #énjövőm program közös őszi képzéssorozatának résztvevői. A két vállalat idén szeptemberben indítja együttműködését, az őszi félév során pedig összesen öt alkalommal szerveznek majd közös, egynapos kurzusokat.

A nemzetközi Grow with Google kezdeményezés célja, hogy ingyenes eszközöket és képzéseket kínálva mindenki számára biztosítsa a lehetőséget a digitális világ adta lehetőségek kihasználására. Hazánkban a program elsődleges célja kis- és középvállalkozások digitális felzárkóztatása, de a változatos képzésportfólió többek között diákok és álláskeresők számára is lehetőséget teremt a fejlődésre” - mondta el Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője.

A Grow with Google program égisze alatt a Google hazánkban három éve indította el a Digital Workshop kezdeményezést, amely keretében már több mint 56 ezren vettek részt oktatáson. A kurzusok célja, hogy a résztvevők olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, ami lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül karrierjük, vállalkozásuk előmozdítását. Az #énjövőm programot a Coca-Cola HBC vállalatcsoport indította 2017-ben azzal a céllal, hogy ingyenes képzések során segítsen a 18-30 év közötti fiataloknak megtalálni a helyüket a munkaerőpiacon - köztük azoknak is, akik saját vállalkozás indításán gondolkoznak.

A program résztvevői online és személyes képzések során tanulhatnak önismeretet, kommunikációt, de motivációt, útmutatást is kapnak az #énjövőm szakképzett trénereitől és a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól. A képzéseken a 2017-es indulás óta már közel hétezren vettek részt, a célcsoportok pedig folyamatosan bővültek: a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett már kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetűek, egyetemisták és fogyatékkal élők számára is szerveznek képzéseket.

Az #énjövőm program hazai adaptációja során fontos szempont volt számunkra, hogy a képzések által nyújtott gyakorlati tudást önismerettel, motivációval és személyre szabott tanácsadással tudjuk kiegészíteni. A Grow with Google-lel közösen szervezett képzéseink is ezt a törekvésünket tükrözik, hiszen a délelőtti gyakorlati, eszköz- és adat-fókuszú tudást délután olyan gyakorlatokkal egészítjük ki, amelyekből a résztvevők bátorságot és motivációt meríthetnek ahhoz, hogy frissen szerzett tudásukat magabiztosan és megfelelően hasznosítsák, akár karrierjük, akár saját vállalkozásuk építése során”- mondta el Dr. Sinkó Erika, fejlesztő tréner, valamint life és business coach, az #énjövőm program szakmai koordinátora.

A közösen szervezett képzéseken délelőtt a digitális transzformáció jelenségébe, valamint az online jelenlét és webes tájékozódás szerepébe kaphatnak betekintést a résztvevők. Délután pedig ezek tükrében önismeretről, kommunikációról és önpromócióról tanulhatnak az #énjövőm program trénerétől. Cél, hogy a gyakorlati, digitális készségek mellett motivációt, támogatást és személyre szóló tanácsadást is nyújtsanak a résztvevőknek, egy egész napos, önfejlesztéssel töltött nap keretében. A képzéssorozat első állomása Budapest, szeptember 9-én, ezt követően szeptember második felében és október elején Kecskeméten, Szegeden, Győrben és Debrecenben szervezik meg a képzéseket.
További információ és regisztráció a képzésekre: https://events.withgoogle.com/gwg-coca-cola-workshopok/
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Hogyan hatékonyak az online tréningek, miért nem működik a hibrid? - interjú Szirtesi-Nagy Rékával

“Újraindultak a személyes tréningek, ám még jellemzőbb az online foglalkozás, a hibrid módszer nem bevethető” - mondja az utóbbi hetek... Teljes cikk

A legtöbb cég kihagyja a felsőoktatási együttműködésekben rejlő lehetőséget

Mindössze a cégek egyötöde működik együtt valamilyen felsőoktatási intézménnyel, pedig a tapasztalatok alapján mindkét fél rengeteget... Teljes cikk

Mit tettek és tanultak a vezetők home office-ban?

Kíváncsiak voltunk, hogy a koronavírus-járvány alatt három különböző szektorban működő cég vezetői hogyan kezelték a home office-t, és mit... Teljes cikk