kapubanner for mobile
Megjelent: 4 hónapja

Helpdesk Specialist

A Helpdesk Specialist (vagy magyarul: informatikai ügyfélszolgálati munkatárs) olyan szakember, aki technikai támogatást nyújt a felhasználók számára számítógépes rendszerek, szoftverek vagy hálózatok használata során felmerülő problémák esetén.

Mit csinál egy Helpdesk Specialist?

Feladatai

  •     Első vonalbeli technikai támogatást nyújt felhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chaten, különös tekintettel számítógépes rendszerek, hálózatok vagy szoftverek hibáinak kezelésére.
  •     Hibajegyek rögzítése, nyomon követése, elsődleges vagy másodszintű megoldása; szükség esetén továbbküldi a komplexebb eseteket.

Képesítés és elvárások

  •     Nem feltétlenül szükséges előzetes informatikai végzettség, különösen SSC-kben (Shared Service Center), ahol belső tréningek révén bárki elsajátíthatja a szükséges tudást.
  •     Fontos elvárás: felsőfokú angol nyelvtudás (minimum B2), gyakran még egy élő idegen nyelv is elvárt.
  •     Személyiségjegyek: nyitott, barátságos, pörgős, jó kommunikációs készség és ügyfélközpontú attitűd.

Fejlődési lehetőségek

  •     Előrelépés technikai irányban: second vagy third level support szakértőként mélyebb informatikai feladatokra is átléphető.
  •     Menedzsment felé orientált karrierút: csoportvezetői pozíciók is elérhetők rugalmasság és alkalmazkodóképesség esetén.

Ilyen állásokat könnyedén találhatók az Állásportál.hu oldalon.

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Targoncavezető

A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk

Mezőgazdasági gépszerelő

A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk

Gépjárművillamossági szerelő

A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk