Megjelent: 2 hete

Lecserélik az e-mailt a Z-generációs munkavállalók

A valós idejű üzleti csevegőalkalmazások komoly konkurenciát jelenthetnek az e-mail számára, a Z-generáció például kifejezetten ódzkodik az online levélírogatástól.

images

Nem igazán népszerű az email a Z generációs munkavállalók körében. Ez arra késztetheti a cégeket, hogy a fiatalok által gyakrabban használt kommunikációs eszközök felé forduljanak - írja a New York Post

A világszerte mintegy 260 000 embert foglalkoztató Wipro informatikai cég vezérigazgatója szerint dolgozóik 10%-a havonta egyszer sem nyitja meg az e-mail fiókját. Thierry Delaporte azt állítja, ő a Z-generációhoz tartozó munkatársakkal a LinkedInen és az Instagramon kommunikál, "egyszerűen azért, mert így hatékonyabb".

A ReWorked 2022-es felmérése is hasonló következtetésekre jutott. Eszerint a megkérdezett 1000 informatikai vezető valamivel több mint fele a "valós idejű üzleti csevegőalkalmazásokat", például a Slacket és a Microsoft Teams-t részesíti előnyben az e-maillel szemben.

Mindezek ellenére, az emberek még mindig szívesen e-maileznek: a Statista szerint az évente kiküldött e-mailek száma még ha csak kis mértékben is, de évről évre növekszik. Becslések szerint tavaly világszerte összesen 333,2 milliárd e-mailt küldtünk.

 

  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
További cikkek
Lecserélik az e-mailt a Z-generációs munkavállalók

A valós idejű üzleti csevegőalkalmazások komoly konkurenciát jelenthetnek az e-mail számára, a Z-generáció például kifejezetten ódzkodik az online... Teljes cikk

Hozd be a szülődet, nagyszülődet az irodába!

A generációs párbeszéd fejlesztése, a kultúrák találkozása és a kisebbségi csoportok segítése állt annak a pályázatnak a fókuszában, amellyel... Teljes cikk

Így vett fel menekülteket csapatába az Ikea

Tavaly indította el Magyarországon a menekülteket megcélzó munkavállalói programját az Ikea lakberendezési lánc. Azóta ukrán, afrikai,... Teljes cikk