kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Megkezdődött Az Év Irodája verseny

Már lehet pályázni Az Év Irodája díjakra. Milyen irodákban fogunk dolgozni a jövőben? Mi lesz a home office-szal? Hogyan befolyásolta a munkahelyünket a járvány? - idén ezekre a kérdésekre keresik a választ a szervezők.

11. alkalommal hirdették meg Az Év Irodája versenyt, amelyre november 30-ig lehet jelentkezni akár több projekttel is.

“A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok” - hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.

Magyarország legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről-évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.

Az Év Irodája verseny ezúttal is irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és-kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.

A szakmai zsűrit idén is neves szakemberek alkotják, akik között építészek és design szakértők, valamint nemzetközi coworking specialista, multinacionális HR-vezető, reklámszakember, irodavezető és a tavalyi év nyertes cégek vezetői is megtalálhatók.

A verseny menete az évek során megszokott módon zajlik, így a jelentkezési időszak lezárulta után következik a közönségszavazás 2020. december 1. és 2021. január 15. között, míg végül a független szakmai zsűri a közönségszavazás figyelembevételével 2021 kora tavaszán kihirdeti a győzteseket. Az irodai kategóriák díjait az Az Év Irodája Díjátadón, míg az ingatlanszakmai kategóriák díjait a Real Estate Awards Gálán osztják ki.

Tavaly 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a 10 fős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.

A tavalyi shortlistesekről itt írtunk, a győztesekről szóló összeállításunk pedig itt olvasható.

Fotó: All You Can Move - 2019 Az Év Kisvállalati Irodája
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Túl sokan akartak biztonságosabb munkahelyet – ezért emelni kellett a pályázati keretet

Eredetileg kétmilliárd forintos kerettel írták ki a Munkakörülmények fejlesztése című pályázati felhívás első ütemét a kis- és közepes... Teljes cikk

Ingyenes képzéseket tart az IPOSZ az AI-ról és a vállalkozói készségekről a kisvállalkozásoknak

Nemzetközi együttműködésben ingyenes képzéseket tart az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) a mesterséges intelligenciáról és a... Teljes cikk

Középiskolások és pedagógusok jelentkezését is várják újra a Tiéd a holnap ösztöndíjprogramra

Középiskolások és pedagógusok jelentkezését is várják újra a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Tiéd a holnap – A jövő kreatív... Teljes cikk