Megjelent: 11 hónapja

Megkezdődött Az Év Irodája verseny

Már lehet pályázni Az Év Irodája díjakra. Milyen irodákban fogunk dolgozni a jövőben? Mi lesz a home office-szal? Hogyan befolyásolta a munkahelyünket a járvány? - idén ezekre a kérdésekre keresik a választ a szervezők.

images

11. alkalommal hirdették meg Az Év Irodája versenyt, amelyre november 30-ig lehet jelentkezni akár több projekttel is.

“A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok” - hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.

Magyarország legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről-évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.

Az Év Irodája verseny ezúttal is irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és-kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.

A szakmai zsűrit idén is neves szakemberek alkotják, akik között építészek és design szakértők, valamint nemzetközi coworking specialista, multinacionális HR-vezető, reklámszakember, irodavezető és a tavalyi év nyertes cégek vezetői is megtalálhatók.

A verseny menete az évek során megszokott módon zajlik, így a jelentkezési időszak lezárulta után következik a közönségszavazás 2020. december 1. és 2021. január 15. között, míg végül a független szakmai zsűri a közönségszavazás figyelembevételével 2021 kora tavaszán kihirdeti a győzteseket. Az irodai kategóriák díjait az Az Év Irodája Díjátadón, míg az ingatlanszakmai kategóriák díjait a Real Estate Awards Gálán osztják ki.

Tavaly 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a 10 fős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.

A tavalyi shortlistesekről itt írtunk, a győztesekről szóló összeállításunk pedig itt olvasható.

Fotó: All You Can Move - 2019 Az Év Kisvállalati Irodája
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
  • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
  • 2021.10.05Tréning Kerekasztal 2021 Komoly kihívások érték és érik a szervezeteket az utóbbi időszakban. Először a járvány okozta sokk, a vele érkező gazdasági megtorpanás, a home office, hogy szinte minden átkerült a digitális térbe. A helyzet továbbra is konstans változásban van, így szükség van folyamatos, rugalmas alkalmazkodásra. A szervezetek VUCA-környezethez való illeszkedésére, a mostanában egyre inkább teret nyerő hibrid működés kialakítására. Mindehhez a képzéseknek, a tréningpiacnak is alkalmazkodnia kell. Ezért is ül össze újra, egy év kihagyás után a Tréning Kerekasztal Konferencia 2021. október 5-én, a New York Palotában. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter