Mi tudunk olyan juttatást, aminek munkavállaló és munkáltató is egyaránt örül
Mindenki érzi, hogy a COVID óta sok minden megváltozott és átértékelődött. Ez a benefitek esetében sincsen másképp.

2022 júniusában élményekkel teli juttatásokhoz gyűjtött ötleteket HR szakmai partnereitől Fata László cafeteria szakértő, aki 17 éve foglalkozik juttatásokkal.
Először is azt kell magunkban megfogalmaznunk, hogy a bevezetett juttatásnak mi a célja?
- munkáltatói márkaépítés
- munkatársak egészségének fenntartása (ezzel a táppénzen töltött idő csökkentése is)
- jövőbeni munkavállalók bevonzása és megtartása
Mindegyik kategóriához külön juttatás lesz a célravezető, de mint kiderült a kutatásból 2019-hez képest jelentősen megnövekedett a meglepetésszerű, érzelmekre ható juttatások aránya, mégis véleményünk szerint a bevezetni kívánt juttatásoknak van egy közös nevezője, mégpedig a sport!
Fata László említette, hogy az érzelmeken alapuló élmény típusban lévő kategóriákhoz az emberi kapcsolatokhoz kapcsolódó igényre sokkal több javaslat érkezett, mint 2019-ben, míg a mozgás/egészség kategóriára szintén jelentősen nagyobb számú ötletet fogalmaztak meg a brainstormingban résztvevők.
Nézzünk pár példát:
♦céges szauna, ♦strandbérlet, ♦vállalati sportkör, ♦teniszpálya használat, ♦közös edzés, ♦uszoda bérlet, ♦GYM hour (heti 2 óra munkaidőnek számít, amíg sportol a munkavállaló), ♦online torna/jóga, ♦edzőterem használat, ♦gerinctorna, ♦pilates óra. ♦Ebéd utáni csendespihenő.
Mivel az emberi kapcsolatok fontossága ennyire felértékelődött, így kollégák/barátok/család sokkal több időt szeretne együtt tölteni. A mozgás által endorfin tehát boldogság hormon termelődik, így biztosan mosolygós munkavállalókat látunk majd a reggeli meetingeken.
A felsoroltak közül az ebéd utáni szundikáláson kívül mindegyik megvalósítható egyetlen juttatási eszközzel, az AYCM SportPass-szal!
Azt tapasztaljuk, hogy a munka-magánélet egyensúly betartásán túl, ha a munkáltató részben, vagy teljes egészében fedezi az aktív kikapcsolódás költségeit, EZ AZ a sor az álláshirdetésben amire a mai fiatal felkapja a fejét.
Tehát ha egy ilyen komplex élményjuttatást, mint az AYCM SportPass, juttatásként biztosít a Munkáltató, biztos sikert ér el a toborzás és megtartás terén.
További részletek olvashatók itt.
Keresd az AYCM key account managereit: [email protected]
Az élményekkel teli juttatásokról ITT tekinthető meg a videó.
#aycm
#bestbenefit
#corporatehealth
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.
Részletek
Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME
Részletek
Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban.
Részletek
Jegyek
- 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
Az egymással dolgozó emberek összessége még nem csapat. Mikor válnak azzá? Hogy lesz a különböző, egymásnak idegen emberekből csapat? Mikor lesz... Teljes cikk
2024. január 1-én lépett életbe a 2023. évi XC. törvény, közismert nevén a Btátv., amely jelentősen átalakította a harmadik országbeli... Teljes cikk
2025-ben számos jelentős jogszabály-módosítás érinti a munkáltatókat és a munkavállalókat a bérek és járulékok terén. A minimálbér és a... Teljes cikk