kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Miért fontos a megfelelő céges arculat?

A céges arculat a külső megjelenést jelenti, amit a vásárlóidnak mutatsz. Ilyen például a logó, névjegy, rollup, boríték, plakát, és a honlap is. Minden vállalatnak, csoportnak van saját kommunikációja. A céges önkifejezés módjaival megmutathatjuk a világnak kik vagyunk, és megkülönböztetjük magunkat másoktól. Az arculat az, amire emlékeznek az ügyfelek, amivel azonosulni akarnak, vagy éppen ellenkezőleg. A gondosan kidolgozott image ismertté tesz, általa pedig megismerkednek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. A digitális reklámügynökség szerepe is ebben rejlik, hiszen segít a cégeket felismerhetővé tenni a vásárlók számára.

Miért fontos a megfelelő céges arculat?

Az erős arculat kiszámíthatóságot közvetít

A gondosan kidolgozott image ismertté tesz, általa pedig megismerkednek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. A digitális reklámügynökség szerepe is ebben rejlik, hiszen segít a cégeket felismerhetővé tenni a vásárlók számára.

Alaposan végig kell gondolni, hogy a megválogatott arculati elemek mennyire vannak összhangban egymással, ugyanis egy gyenge branding nem éppen stabilitást tükröz. Félrevezető lehet, ha nem mindig ugyanazt a nevet használod, több fajta logóval mutatkozol a piacon, vagy a szlogeneket módosítod. Ezek mind összezavarhatják a potenciális vásárlókat. Ennek elkerülése fontos, ugyanis a célcsoportnak minden kampány során tudnia kell azonosítania, hogy melyik cégről van szó.

Pontosan mit szeretnénk üzenni vele?

Mindig helyezzük előtérbe a vásárlók által érzékelt, és az arculat által képviselt valós üzenet kapcsolatát, hiszen ezeknek passzolniuk kell egymáshoz. Határozzuk meg pontosan, hogy mit szeretnénk közvetíteni, mikor szeretnénk, hogy a vásárló ránk gondoljon, és ezt milyen jól meghatározott arculattal tudjuk elérni. Gondolunk itt a színekre, formákra. Ha sikerül mindezt eltalálnunk, akkor fogunk tudni eredményesen kommunikálni a céges arculaton keresztül.

Az arculattal márkaértéket teremthetsz!

Ha eléred, hogy a vásárló felismerje a logódat, és emiatt vásárol meg egy adott terméket, vagy szolgáltatást, azzal márkaértékedet növelted. A márkaérték tovább növekszik, ha a vásárló másnak is ajánlja a cégedet, és ez újabb vásárlást eredményezett. Kifejezetten fontos, hogy könnyen megjegyezhető legyél a piacon, amikor szüksége van a vásárlónak a szolgáltatásaidra, egyszerűbben eszébe juss. Ha folyamatosan ott vagy a tudatába, akkor növekszik a márkaértéked. A tapasztalat azt mutatja, hogy a jó minőségű termékeket kínáló cégeket megjegyzik, és erősebb lesz feléjük az érzelmi kötődés. Így hát, ha nem fektetsz nagy hangsúlyt a céged arculatára, nagy eséllyel észrevétlen marad a terméked, szolgáltatásod. Ezt pedig nem szeretnéd, igaz?

A marketing eszközök kiválasztása

A legjobb, ha minden lehetséges módon, online és offline úton is megjeleníted arculati elemeidet, hiszen a jó marketing a legkifizetődőbb befektetés. Próbáld meg minél szélesebb körben ismertté tenni cégedet. Kiváló eszközök lehetnek a logóval ellátott borítékok, tollak, névjegykártyák, hiszen ezek a személyes ajándékok mind segítenek ismertebbé tenni cégedet.

Sok vállalat próbálja úgy formálni az arculatát, hogy megbízhatónak, szimpatikusnak tűnjön, ez ugyanolyan, mint az öltözködés vagy az udvariasság. Az arculatunkat mindig úgy formáljuk, hogy megegyezzen a valósággal. Célszerű, hogy legyen összhangban saját magunkkal és képességeinkkel.



 

  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Még vizsgálják a Bakonyi Erőműben történt baleset körülményeit

Még tart az ajkai erőműben szombaton történt baleset vizsgálata - tájékoztatta a Veolia Energia Magyarország Zrt. hétfőn az MTI-t. Teljes cikk

8 őrülten jól fizető állás, amiről nem hittük volna, hogy létezik

A munka világa 2025-ben már nem a klasszikus irodai hierarchiáról szól: ma már fizetnek azért, ha valaki ölel, alszik vagy épp AI-személyiségeket... Teljes cikk

Súlyos üzemi baleset történt az ajkai erőműben

Üzemi baleset történt az ajkai erőműben, a helyszínről egy férfit súlyos sérülésekkel, életveszélyes állapotban, míg két másik férfit... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek