Megjelent: 3 éve

Personal Hungary 2017 - Sikerült!

Terveztük, dolgoztunk érte, megcsináltuk! 2187 látogató, 78 kiállító, 129 szakmai program - ez az idei Personal Hungary HR-szakmai kiállítás gyors mérlege. Még az utómunkálatok folynak, azonban már most tudjuk, hogy 2018. november 7-én és 8-án ismét nagy örömmel várjuk a kiállítókat és a látogatókat. A gyors visszajelzések, a két nap alatt elhangzott rövid értékelések arra engednek következtetni, hogy sikerült a 2016-os évet is felülmúlni.

„Ha értékelnem kell a rendezvényt, azt mondom, hogy remek volt, ha nagy szavakat szeretnék használni, úgy azt mondanám, hogy gyakorlatilag mindenben felülmúltuk a korábbi évek kiállításait.” - mondta Német Gábor, a rendezvény projektvezetője. „A számok alapján több látogatót tudtunk becsábítani a Millenáris területére. A hangulat remek volt, rengeteg újdonsággal találkoztak a kilátogatók. Ez nagyban köszönhető annak, hogy idén arra törekedtünk, hogy igazi interaktív élményt biztosítsunk a vendégeknek, melyben a rendezvény kiállítói is partnereink voltak. Úgy gondolom, a Touch&Play megoldás, amely élesben, valós időben mutatta be az érdeklődőknek a kínált termékeket és szolgáltatásokat, igazán nagy vonzerővel bírt. Hálás vagyok ezért a kiállítóknak, akik felvállalták, hogy így mutatják be munkájukat” - tette hozzá.

A Gyakorlati Fórumok pezsegtek az élettől, az izgalmas párbeszédek végén értékes tapasztalatokkal lettek gazdagabbak a résztvevők. A Meeting Point a szakmai tapasztalatok helyszínéül szolgált, ahol HR-esek osztották meg szakmai sikereiket HR-esekkel.

Corporate Health Fórumon bepillantást nyerhettünk a HR egy relatíve új ágának szakmai kulisszáiba. A munkavállalók egészsége és a teljesítőképessége már a cégvezetőkön is múlik. A jövő már a nyakunkon… A Training&Coaching Területen mindig nagy volt a nyüzsgés. Az interaktív bemutatókon a legtöbb esetben az összes ülőhely elfogyott, nem egyszer még állóhelyből is kevés maradt.

„Idén professzionális keretek között zajlottak az Employer Branding Stage előadásai. Kiemelt szerepe volt ennek a témának, Magyarországon most először volt ilyen kétnapos, szakmai Employer Branding program, biztos, hogy folytatjuk a jövőben is ezt a kezdeményezést. Az itt koncentrálódó szakértői gárda szintén kitett magáért. Ez tulajdonképpen egy kis szakmai esszencia volt a rendezvényen belül. Pezsgő tartalom, best practice, kiemelkedő márkák és izgalmas előadók jellemezték mindkét napot” - emelte ki Német Gábor.

Ahogyan várható volt, Nagy Feró igazi hangulatot csinált, hiszen amellett, hogy évekkel korábban megállapította az ideális időbeosztást (8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás), rávilágított, hogy egy több évtizede működő zenekar frontembereként nemcsak porondmesternek, de vezetőnek, HR-esnek, munkahelyi pszichológusnak is kell lennie.
Jocó bá, a tetkós történelemtanár bemutatta, hogy az iskolákban történő rendszerváltoztatási törekvéseknek van létjogosultsága a szervezeti életben is.Galambos Márton, a Forbes magyar kiadásának főszerkesztője pedig bebizonyította, hogy a print média igenis él és élni fog.

„A kiállítás alatt időnként szinte lépni sem lehetett a területen. Szervezőként ennek örülök a legjobban, hiszen ez a bizonyíték arra, hogy érdemes ezt csinálni; a HR-szakmának szüksége van a minőségi kapcsolódási pontokra. Köszönjük ezt a két napot kiállítóinknak, szponzorainknak, szakértőinknek és látogatóinknak egyaránt” - zárta gondolatait a projektvezető.

A rendezvényen készült fotók elérhetők a www.personal-hungary.hu weboldalon, akárcsak a Gyakorlati Fórumok és az Employer Branding Stage előadásai. Ha nem volt ott, nézze meg, ha ott volt, hallgassa meg őket újra, és élje át a rendezvény hangulatát ismét!
  • 2021.06.07 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.06.19Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter