Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 8 hónapja

Personal Hungary 2017 - Sikerült!

Terveztük, dolgoztunk érte, megcsináltuk! 2187 látogató, 78 kiállító, 129 szakmai program - ez az idei Personal Hungary HR-szakmai kiállítás gyors mérlege. Még az utómunkálatok folynak, azonban már most tudjuk, hogy 2018. november 7-én és 8-án ismét nagy örömmel várjuk a kiállítókat és a látogatókat. A gyors visszajelzések, a két nap alatt elhangzott rövid értékelések arra engednek következtetni, hogy sikerült a 2016-os évet is felülmúlni.

„Ha értékelnem kell a rendezvényt, azt mondom, hogy remek volt, ha nagy szavakat szeretnék használni, úgy azt mondanám, hogy gyakorlatilag mindenben felülmúltuk a korábbi évek kiállításait.” - mondta Német Gábor, a rendezvény projektvezetője. „A számok alapján több látogatót tudtunk becsábítani a Millenáris területére. A hangulat remek volt, rengeteg újdonsággal találkoztak a kilátogatók. Ez nagyban köszönhető annak, hogy idén arra törekedtünk, hogy igazi interaktív élményt biztosítsunk a vendégeknek, melyben a rendezvény kiállítói is partnereink voltak. Úgy gondolom, a Touch&Play megoldás, amely élesben, valós időben mutatta be az érdeklődőknek a kínált termékeket és szolgáltatásokat, igazán nagy vonzerővel bírt. Hálás vagyok ezért a kiállítóknak, akik felvállalták, hogy így mutatják be munkájukat” - tette hozzá.

A Gyakorlati Fórumok pezsegtek az élettől, az izgalmas párbeszédek végén értékes tapasztalatokkal lettek gazdagabbak a résztvevők. A Meeting Point a szakmai tapasztalatok helyszínéül szolgált, ahol HR-esek osztották meg szakmai sikereiket HR-esekkel.

Corporate Health Fórumon bepillantást nyerhettünk a HR egy relatíve új ágának szakmai kulisszáiba. A munkavállalók egészsége és a teljesítőképessége már a cégvezetőkön is múlik. A jövő már a nyakunkon… A Training&Coaching Területen mindig nagy volt a nyüzsgés. Az interaktív bemutatókon a legtöbb esetben az összes ülőhely elfogyott, nem egyszer még állóhelyből is kevés maradt.

„Idén professzionális keretek között zajlottak az Employer Branding Stage előadásai. Kiemelt szerepe volt ennek a témának, Magyarországon most először volt ilyen kétnapos, szakmai Employer Branding program, biztos, hogy folytatjuk a jövőben is ezt a kezdeményezést. Az itt koncentrálódó szakértői gárda szintén kitett magáért. Ez tulajdonképpen egy kis szakmai esszencia volt a rendezvényen belül. Pezsgő tartalom, best practice, kiemelkedő márkák és izgalmas előadók jellemezték mindkét napot” - emelte ki Német Gábor.

Ahogyan várható volt, Nagy Feró igazi hangulatot csinált, hiszen amellett, hogy évekkel korábban megállapította az ideális időbeosztást (8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás), rávilágított, hogy egy több évtizede működő zenekar frontembereként nemcsak porondmesternek, de vezetőnek, HR-esnek, munkahelyi pszichológusnak is kell lennie.
Jocó bá, a tetkós történelemtanár bemutatta, hogy az iskolákban történő rendszerváltoztatási törekvéseknek van létjogosultsága a szervezeti életben is.Galambos Márton, a Forbes magyar kiadásának főszerkesztője pedig bebizonyította, hogy a print média igenis él és élni fog.

„A kiállítás alatt időnként szinte lépni sem lehetett a területen. Szervezőként ennek örülök a legjobban, hiszen ez a bizonyíték arra, hogy érdemes ezt csinálni; a HR-szakmának szüksége van a minőségi kapcsolódási pontokra. Köszönjük ezt a két napot kiállítóinknak, szponzorainknak, szakértőinknek és látogatóinknak egyaránt” - zárta gondolatait a projektvezető.

A rendezvényen készült fotók elérhetők a www.personal-hungary.hu weboldalon, akárcsak a Gyakorlati Fórumok és az Employer Branding Stage előadásai. Ha nem volt ott, nézze meg, ha ott volt, hallgassa meg őket újra, és élje át a rendezvény hangulatát ismét!
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk