Support specialist
A support specialist olyan szakember, aki támogatást nyújt a felhasználóknak, az ügyfeleknek vagy a belső munkatársaknak különböző informatikai vagy technikai problémák megoldásában.
A support specialist munkájához szükséges képesítés is változhat attól függően, hogy milyen területen dolgozik. Általánosságban elmondható, hogy legalább középfokú informatikai végzettség szükséges, de egyes pozíciók felsőfokú végzettséget vagy szakmai képesítést is igényelhetnek. Emellett fontos a jó számítógépes ismeret, a nyelvtudás, a jogi és biztonsági előírások ismerete és betartása. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.
Általában a support specialistek az alábbi feladatokat végzik:
- A beérkező hibajelentések, kérdések vagy kérések fogadása, rögzítése és nyomon követése
- A problémák diagnosztizálása, elemzése és megoldása telefonon, e-mailben, chaten vagy távoli eléréssel
- A felhasználók tájékoztatása a probléma okáról, állapotáról és megoldásáról
- A szoftverek, hardverek, hálózatok vagy rendszerek telepítése, konfigurálása, frissítése és karbantartása
- A dokumentációk, útmutatók, gyakori kérdések készítése és frissítése
- A visszajelzések gyűjtése és értékelése
- Az új technológiák tanulmányozása és alkalmazása
- Az esetleges fejlesztési javaslatok továbbítása a felelős csapatoknak
A support specialisttel szemben az alábbi elvárások vannak:
- Rugalmasság, alkalmazkodóképesség és proaktivitás
- Magas szintű problémamegoldó, analitikus és döntéshozó készség
- Kiváló kommunikációs, tárgyalási és kapcsolatteremtő készség
- Ügyfélközpontú, eredményorientált és minőségtudatos attitűd
- Csapatmunkára való képesség és együttműködési készség
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk
A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk
A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk
- Mezőgazdasági gépszerelő 8 órája
- Gépjárművillamossági szerelő 9 órája
- Export Manager 9 órája
- Customs Specialist 9 órája
- Transport Coordinator 9 órája
- Inventory Analyst 9 órája
- Milliomos IT-szakmák: ezekért a munkakörökért fizetnek csillagászati összegeket 4 napja
- Teherautó-szerelő 3 hete
- Autószerelő 3 hete
- Bádogos 3 hete
- Festő-mázoló 3 hete

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?