Support specialist
A support specialist olyan szakember, aki támogatást nyújt a felhasználóknak, az ügyfeleknek vagy a belső munkatársaknak különböző informatikai vagy technikai problémák megoldásában.
A support specialist munkájához szükséges képesítés is változhat attól függően, hogy milyen területen dolgozik. Általánosságban elmondható, hogy legalább középfokú informatikai végzettség szükséges, de egyes pozíciók felsőfokú végzettséget vagy szakmai képesítést is igényelhetnek. Emellett fontos a jó számítógépes ismeret, a nyelvtudás, a jogi és biztonsági előírások ismerete és betartása. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.
Általában a support specialistek az alábbi feladatokat végzik:
- A beérkező hibajelentések, kérdések vagy kérések fogadása, rögzítése és nyomon követése
- A problémák diagnosztizálása, elemzése és megoldása telefonon, e-mailben, chaten vagy távoli eléréssel
- A felhasználók tájékoztatása a probléma okáról, állapotáról és megoldásáról
- A szoftverek, hardverek, hálózatok vagy rendszerek telepítése, konfigurálása, frissítése és karbantartása
- A dokumentációk, útmutatók, gyakori kérdések készítése és frissítése
- A visszajelzések gyűjtése és értékelése
- Az új technológiák tanulmányozása és alkalmazása
- Az esetleges fejlesztési javaslatok továbbítása a felelős csapatoknak
A support specialisttel szemben az alábbi elvárások vannak:
- Rugalmasság, alkalmazkodóképesség és proaktivitás
- Magas szintű problémamegoldó, analitikus és döntéshozó készség
- Kiváló kommunikációs, tárgyalási és kapcsolatteremtő készség
- Ügyfélközpontú, eredményorientált és minőségtudatos attitűd
- Csapatmunkára való képesség és együttműködési készség
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk
Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk
Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk
- A legkeresettebb IT szakmák a jövőben: itt a lista 11 hónapja
- Informatika magántanár 12 hónapja
- Fizika magántanár 12 hónapja
- Értékesítési tanácsadó 12 hónapja
- Előkészítő mérnök 12 hónapja
- Service Desk munkatárs 12 hónapja
- Fejlesztő pedagógus 12 hónapja
- HR generalista 12 hónapja
- Autóbuszvezető 12 hónapja
- Rendszermérnök 12 hónapja
- Raktárvezető 12 hónapja