kapubanner for mobile
Megjelent: 7 hónapja

Support specialist

A support specialist olyan szakember, aki támogatást nyújt a felhasználóknak, az ügyfeleknek vagy a belső munkatársaknak különböző informatikai vagy technikai problémák megoldásában.

A support specialist munkájához szükséges képesítés is változhat attól függően, hogy milyen területen dolgozik. Általánosságban elmondható, hogy legalább középfokú informatikai végzettség szükséges, de egyes pozíciók felsőfokú végzettséget vagy szakmai képesítést is igényelhetnek. Emellett fontos a jó számítógépes ismeret, a nyelvtudás, a jogi és biztonsági előírások ismerete és betartása. Ilyen állásokat könnyedén talál az Állásportál.hu-n.

Általában a support specialistek az alábbi feladatokat végzik:

  • A beérkező hibajelentések, kérdések vagy kérések fogadása, rögzítése és nyomon követése
  • A problémák diagnosztizálása, elemzése és megoldása telefonon, e-mailben, chaten vagy távoli eléréssel
  • A felhasználók tájékoztatása a probléma okáról, állapotáról és megoldásáról
  • A szoftverek, hardverek, hálózatok vagy rendszerek telepítése, konfigurálása, frissítése és karbantartása
  • A dokumentációk, útmutatók, gyakori kérdések készítése és frissítése
  • A visszajelzések gyűjtése és értékelése
  • Az új technológiák tanulmányozása és alkalmazása
  • Az esetleges fejlesztési javaslatok továbbítása a felelős csapatoknak

A support specialisttel szemben az alábbi elvárások vannak:

  • Rugalmasság, alkalmazkodóképesség és proaktivitás
  • Magas szintű problémamegoldó, analitikus és döntéshozó készség
  • Kiváló kommunikációs, tárgyalási és kapcsolatteremtő készség
  • Ügyfélközpontú, eredményorientált és minőségtudatos attitűd
  • Csapatmunkára való képesség és együttműködési készség

 

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek