Megjelent: 8 éve

Szolgáltató központok igényeire szabott képzés indul

A BDO Magyarország üzleti szolgáltató központok (Shared Service Center) speciális munkaerőigényéből kiindulva képzést indít a Szegedi Tudományegyetemmel közösen Gazdaságtudományi Karon - tájékoztatták portálunkat.

Magyarország egyik lényeges gazdasági kitörési pontja, hogy ne csak gyártó-üzemek, hanem a multinacionális vállalatok üzleti háttértámogató központjai is idetelepüljenek. Több nagyvállalat már most is több ezer embernek ad munkát Budapesten és néhány vidéki nagyvárosban. A tevékenységi körök között pénzügyi, munkaügyi, adminisztrációs
feladatok találhatók - ezért a munkatársak jelentős része felsőfokú végzettséggel rendelkezik - derül ki a sajtóanyagból.

Kiugró lehetőség ez a több nyelvet is beszélő, elsősorban bölcsész, közgazdász és számviteli hallgatóknak. A BDO Magyarország számos hazai SSC-vel dolgozik együtt. Úgy tapasztalják, hogy az egyetemekről frissen kikerülő munkavállalók számára újdonság az ennyire multikulturális környezet, nem tanulták és ezért nem ismerik a nemzetközi elvárásokat, valamint nyelvi és szakmai hiányosságok is vannak. "Mi ezeket a problémákat az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során beazonosítottuk és örülünk, hogy a Szegedi Tudományegyetem nyitott volt és
közösen kialakítottunk egy képzési programot" - nyilatkozta Jamniczky Andrea, a BDO Magyarország HR és Üzletfejlesztési igazgatója.

A kurzusra most 30 hallgató felvétele lehetséges.

"A speciális kurzus indításával az a célunk, hogy hallgatóinkat még jobban felkészítsük az SSC-kben való munkavállalásra: ezért kínálunk SSC specifikus ismereteket, például a szolgáltató központok folyamatai vagy multikulturális környezete témakörökben" - hangsúlyozza Vilmányi Márton, a Szegedi Tudományegyetem dékánja.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk