Megjelent: 4 éve

Szolgáltató központok igényeire szabott képzés indul

A BDO Magyarország üzleti szolgáltató központok (Shared Service Center) speciális munkaerőigényéből kiindulva képzést indít a Szegedi Tudományegyetemmel közösen Gazdaságtudományi Karon - tájékoztatták portálunkat.

images

images

Magyarország egyik lényeges gazdasági kitörési pontja, hogy ne csak gyártó-üzemek, hanem a multinacionális vállalatok üzleti háttértámogató központjai is idetelepüljenek. Több nagyvállalat már most is több ezer embernek ad munkát Budapesten és néhány vidéki nagyvárosban. A tevékenységi körök között pénzügyi, munkaügyi, adminisztrációs
feladatok találhatók - ezért a munkatársak jelentős része felsőfokú végzettséggel rendelkezik - derül ki a sajtóanyagból.

Kiugró lehetőség ez a több nyelvet is beszélő, elsősorban bölcsész, közgazdász és számviteli hallgatóknak. A BDO Magyarország számos hazai SSC-vel dolgozik együtt. Úgy tapasztalják, hogy az egyetemekről frissen kikerülő munkavállalók számára újdonság az ennyire multikulturális környezet, nem tanulták és ezért nem ismerik a nemzetközi elvárásokat, valamint nyelvi és szakmai hiányosságok is vannak. "Mi ezeket a problémákat az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során beazonosítottuk és örülünk, hogy a Szegedi Tudományegyetem nyitott volt és
közösen kialakítottunk egy képzési programot" - nyilatkozta Jamniczky Andrea, a BDO Magyarország HR és Üzletfejlesztési igazgatója.

A kurzusra most 30 hallgató felvétele lehetséges.

"A speciális kurzus indításával az a célunk, hogy hallgatóinkat még jobban felkészítsük az SSC-kben való munkavállalásra: ezért kínálunk SSC specifikus ismereteket, például a szolgáltató központok folyamatai vagy multikulturális környezete témakörökben" - hangsúlyozza Vilmányi Márton, a Szegedi Tudományegyetem dékánja.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Home office és beléptetés online - így zajlanak a hétköznapok járvány idején a Roche Szolgáltató Kft-nél

Tudatos felkészülés krízishelyzetekre, home office teszt élesben a teljeskörű bevezetés előtt, online toborzás és onboarding a vészhelyzet alatt... Teljes cikk

170 új munkatárs és az Ice Cube sofőrjei segítik az élelmiszer-kiszállítást a Tescónál

A Tesco Online Bevásárlás csapatának munkáját a kiszállításban jártas Ice Cube cég munkatársai és autói is segítik. Teljes cikk

Így szervezze ki hatékonyan a projektfeladatokat

Bizonyos tevékenységek, akár projektek kiszervezése ma már mindennapos a cégek életében. Így egyrészt a vállalatnál hiányzó tudást lehet bevonni... Teljes cikk