kapubanner for mobile

167 cikk a(z) employer branding címkével - 8. oldal

Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

8 éve Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet? Teljes cikk...


Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét?

8 éve Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét és hozzájárulását a vállalati eredményességhez? Teljes cikk...


Miért fontos az Employer Branding Analízis?

8 éve Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta. Teljes cikk...


A szolgáltató központok a legvonzóbb munkahelyek

8 éve A szolgáltató központok virágzásának köszönhetően a teljes ágazat vonzerejének további erősödése várható, miközben a Randstad Award felmérése szerint már 2015-ben is ez volt a legvonzóbb szektor a munkavállalók körében. A millenárisok itthon tartásában – akiknek a magas fizetés mellett a kínált karrierlehetőség is fontos döntési szempont egy állás megpályázásakor – jelenleg ez az egyetlen versenyképes iparág. Teljes cikk...


2015 HR szemszögből: ha nincs HR stratégia, mire épüljön a munkáltatói márka?

8 éve Sok vállalatnál sajnos még hosszú távú, valódi humánerőforrás-stratégia sincs, így nincs mire épülnie a munkáltatói márkaépítésnek - tapasztalja a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke. De akkor miként vonzzák be és tartják meg a tehetségeket a vállalatok? Évértékelő cikkünk záró részéből kiderül, van olyan cég, ahol a HR-esek munkáját még egy önkéntes, úgynevezett employee engagament (dolgozói elkötelezettség) team is segíti. Teljes cikk...


Az Employer Branding munkahelyi stressz ellen is hatékony

8 éve A munkahelyi stressz témáját már szinte minden HR-es szakmai fórum tárgyalta az elmúlt időszakban, ugyanakkor azt még kevesen vizsgálták, hogy mit tehet az Employer Branding a munkahelyi stressz megelőzéséért és csökkentéséért, ha egyáltalán ez lehetséges. Cikkünkben ezt járjuk körbe. Teljes cikk...


Toborzás tisztán és egyszerűen. Létezik még ilyen?

9 éve Mi a tanácsadócégeknél, és azt gondolom Önök is a vállalati oldalon tapasztalták azt, hogy a régi, jól bevált technológiák mára már nem annyira hatékonyak és nem hozzák már ugyanazokat az eredményeket. Talán tapasztalták azt is, hogy a tanácsadó cégek sem annyira aktívak és hatékonyak, mint pár évvel ezelőtt. Biztosan észlelték Önök is, hogy az álláshirdetések már nem hozzák ugyanazt az eredményt, mint amit akár 1-2 éve hoztak. De akkor mi lehet a megoldás? Hogyan lehet továbbra is egyszerűen és játszva jelölteket szerezni? Teljes cikk...


Business rocksztárok kellenek

9 éve A márka hitelesen csak egyféle lehet. Ez annyit tesz, hogy az eladni kívánt márka és a munkáltatói márka nagyon szorosan összefonódik, és előbbit csak akkor lehet igazán hitelesen képviselni, ha munkáltatóként is megfelelünk a kialakítani kívánt képnek. Mivel manapság a technológiának köszönhetően az egyik legfontosabb „üzenetközvetítő” éppen a saját dolgozónk lehet, érdemes rá jobban odafigyelni. A rossz hír ugyanis a jónál még sokkal gyorsabban terjed a közösségi felületeken. Teljes cikk...


Díjazzák a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat

9 éve A Magyar PR Szövetség első alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Teljes cikk...


5 tévhit - Miért félnek a toborzók a munkaadói márkától?

9 éve Vitaindítónak szánom ezt a cikket, sok egyetértő és vitatkozó visszajelzésre számítok. Nem foglalkozom toborzással, így az alábbiak inkább a piac általános ismeretéből fakadó ötletek, mint kinyilatkoztatások. A sorrend sem reprezentatív, bár mindegyiket hallottam már itt-ott. Én örülnék a legjobban, ha ezek a tévhitek nem lennének igazak a mai magyar piaci viszonyokra. Teljes cikk...


A vonzás hatalma, rendszerben

9 éve Néhány felvetésre, praktikus kérdésre szeretnénk válaszolni Employer Branding kapcsán, amelyeket az Magyar PR Szövetség (MPRSZ) Employer Branding tagozat tagjai, érdeklődő vállalatok vezetői vetettek fel, hoztak szóba az elmúlt időszakban. Kádár Balázst, a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) tagozat vezetőjét, a Bindermann HR-COM ügyvezető partnerét kérdeztük. Teljes cikk...


Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

9 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


Megalakult az MPRSZ Employer Branding tagozata

9 éve Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) elnöksége döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról. Teljes cikk...


Hogyan segít HR Brandet építeni egy toborzó szoftver?

9 éve Ha felhő alapú szolgáltatás használatába kezdünk, másképp fognak-e ránk nézni partnereink, konkurenciánk? Mit gondol? Fontos lehet brand szempontból a felhő? Teljes cikk...


Januártól Faix Csaba a Prezi regionális pr-vezetője

10 éve Faix Csaba feladata a teljes magyarországi kommunikáció kézben tartása, illetve az európai terjeszkedés támogatása, ezen belül is az employment branding felépítése - értesült a kreativ.hu. Teljes cikk...


Berzsenyi Márta, a Microsoft HR-menedzsere

10 éve Berzsenyi Márta 2010 óta a Microsoft Magyarország HR-menedzsere. HR üzleti partnerként feladatai közé tartozik a cég HR-stratégiájának kidolgozása, melyen belül kiemelten foglalkozik kultúraformálással, változásmenedzsment- és szervezetfejlesztési projektekkel, valamint tehetségmenedzsment programok megtervezésével és lebonyolításával. Munkája során fókuszál a toborzás-kiválasztásra, a vezetőfejlesztésre és a sokszínűség fenntartására annak érdekében, hogy a Microsoft egy szerethető márka és kedvelt munkáltató legyen. Teljes cikk...


100 féle arculat - 4. "Nyitottság, transzparencia és rugalmasság"

10 éve A BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft. néhány évvel ezelőtt jelentős piaci pozíciót szerzett magának az IT biztonság területén már nem csak itthon, de a nemzetközi porondon is. A globális terjeszkedés emberi-erőforrás szempontból is jelentős kihívások elé állítja a céget, pláne, hogy igen speciális tudású szakemberek megszerzését, megtartását és ösztönzését kell, hogy megoldja. Ezekről a kihívásokról és a cég munkáltatói arculatának kiépítéséről beszélgettünk Posfai Tündével, a cég HR-igazgatójával. Teljes cikk...


A szolgáltató központoknak is kell munkáltatói márka

10 éve Meglehetősen ellentmondásos helyzetben vannak az üzleti szolgáltató központok Magyarországon. Miközben egyik oldalon színvonalas munkával, kimagasló munkakörülményekkel és feltételekkel, vonzó környezettel várják a munkavállalókat, mégis, rendre nehézségbe ütköznek, hogy megfelelően képzett, idegen nyelven beszélő, felkészült munkatársakat találjanak - írja a portálunkhoz eljuttatott sajtóanyag. Teljes cikk...


Innováció, toborzás, HR, personal és employer branding - beszámoló az idei truBudapestről

11 éve Mi lesz a jövőben a toborzók feladata? Álláskeresők vagyunk vagy karrierépítők? Mi kell a jó employer brandinghez? Felkészültünk-e, és tudjuk-e kezelni a migrációt? Hogyan élik meg a leépítést a felsővezetők? Kell külön Facebook oldal a vállalati HR számára? Fontos a talent pool építés? Milyen és mely területeken szükséges az innováció a recruitmentben? Cikkünkben ízelítőt adunk a második truBudapest nonkonferencia egyes szekcióiból. Teljes cikk...


100 féle arculat - 3. "A legjobban teljesítőknek mindig lesznek lehetőségeik"

11 éve A KPMG a saját szakterületein a legjobb szolgáltatásokat nyújtó cég szeretne lenni az ügyfelek, a dolgozók és a velük kapcsolatba kerülő közösség számára egyaránt. Fontosnak tartják, hogy a társadalom számára érték legyen a náluk dolgozó egyén és maga a cég is - mondta Emri Zsuzsa HR igazgató, akit arról kérdeztünk, hogyan építenek munkáltatói arculatot egy igazán HR-intenzív szervezetben. Teljes cikk...


/cimkek/employer-branding.html