kapubanner for mobile
Szerző: Kertész Dalma
Megjelent: 13 éve

Bizalmas kapcsolatépítési lehetőség a virtuális HR Expó

Nagy-Soóky Renáta, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársa úgy véli, az ügyfelek eléréséhez már másfajta úton kell eljutni, ehhez kínált számára új ötleteket a második HR Expón való részvétel. Elmondása szerint még soha nem nyert semmit, így alig hitt a fülének, mikor megtudta, hogy egy wellness hétvégével is gazdagabb lett a virtuális látogatás nyomán.

- Minek köszönhető, hogy látogatója volt az idén márciusban megrendezett Virtuális HR Expónak?

- Állandó olvasója vagyok a HR Portálnak, hiszen nemrégiben indult vállalkozásunk, a Sales Marketing és Tréning Kft. munkatársaként az én feladatom a legfrissebb hírek nyomon követése, a piac igényeinek feltérképezése, és az újdonságok felkutatása. Így szereztem tudomást a márciusi expóról, és rögtön felkeltette az érdeklődésemet.

- Mi volt a benyomása a kiállításról? Mit gondol, előny vagy hátrány a virtualitás?

- Az expót nagyon jól szervezett akciónak éreztem, az infópulton minden kérdésemre választ kaptam. Belehallgattam az előadásokba, prospektusokat töltöttem le a standokról, a kiállítóknál elsősorban a tréningszervezés után érdeklődtem. A virtualitást egyáltalán nem éreztem zavarónak, sőt sokkal meggyőzőbb, és bizalmasabb kapcsolatépítési lehetőségnek találtam, mint amilyen például a direkt telefonos megkeresés. A honlapon minden előzetes információ megtalálható volt, így előre felkészültem, tudtam mire számíthatok. Úgy gondolom, két ember között könnyedén kialakulhat ebben a formában is a kölcsönös szimpátia, és ez elég ahhoz, hogy a továbbiakban felvegyék egymással a kapcsolatot. Ez a tapasztalat a munkám szempontjából is mérvadó lehet számomra, cégünknek is hasonló irányban kell fejlődnie az emberek megszólítása terén. Nem becsülhető le ugyanakkor a személyes kapcsolat fontossága sem, erre alapozva indul új projektünk, ahol nyílt képzésekkel, illetve díjmentes tréningbemutatókkal szeretnénk megnyerni ügyfeleink bizalmát.

- Mely itt megszerzett tapasztalatokat érzi még fontosnak a munkája szempontjából?

- Az expó központi témája, a CRM rendszerek bevezetése közvetlenül nem érintett bennünket, de a sok pozitív visszajelzés miatt fontos tudnunk róla, hogy az ügyfélkezelés területén milyen újításokat terveznek a vállalatok. A szervezeti bizalomról szóló előadásban hangoztak el olyan fontos információk, melyeket cégen belül mindenképpen kamatoztatni tudunk. A tanulságok nyomán olyan vezetőképzést kell kialakítani, mely a szervezeten belüli bizalom eléréséhez ad támpontokat. A cél, hogy a munkavállalók lojálisak legyenek a munkáltatóhoz, és megbízzanak a cégben. A mai piacon nehéz új ügyfelekkel kapcsolatba kerülni, így az a fontos, hogy a már meglévő partnereknek még több szolgáltatást kínáljunk, melyek illeszkednek az igényeikhez. Ennek is elengedhetetlen része a bizalom.

- Önt milyen bizalom köti a cégéhez?

- Kezdetben a nagyobb létszámmal működő Sales Marketing Kft.-nél dolgoztam, itt értékesítőként kezdtem. Egy rugalmas és nyitott vezetőség ált mögöttem, ennek köszönhetem, hogy meg tudtam valósítani önmagam, és elérhettem egy operatív irányítói szintre, ahol már szerteágazóbb feladatköröket bíztak rám. Értékesítő munkára kellett embereket felvennem és betanítanom, illetve projekteket levezetnem. A válságban új irányokba kellett elindulni, ennek köszönhető a jelenlegi vállalkozás létrejötte a Sales Marketing Kft. jogutódjaként, ahol szintén új és izgalmas feladatok várnak rám.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nagyot nőtt a takarítócég, már több mint 11 ezren dolgoznak náluk: létszámtrendek

Tavaly decemberről idén januárra az épületek takarításával és facility managementjével foglalkozó B + N Referencia Zrt-nél nőtt legnagyobbat az... Teljes cikk

Mennyibe kerül egy sikertelen munkaerő-felvétel?

Ne csak a hirdetési költségeket számoljuk egy munkavállaló felvételénél, hanem a toborzó munkaóráinak költségét és a próbaidő alatti... Teljes cikk

Új fogalom a HR-ben: a határfelületi vezetők

Van egy olyan vezetői réteg az iparban, akikről, ha nem vesszük tudomásul, hogy egészen más bánásmódot igényelnek, mint a többi vezető, akkor... Teljes cikk