Új e-mail, jelez a telefon új üzenet, rá kell nézni egy breaking news hírre, a közösségi oldalon is jött egy értesítés, mellesleg dolgozni is kéne valamit... Vannak munkahelyek, ahol a közösségi oldalak használatát meg is tiltják a munkáltatók, ma azonban, amikor sok munkáltató azon keresztül is kommunikál, akár a cégről, akár céges közösségi felületeken a munkavállalókkal, így használatuk nehezen kiküszöbölhető. A figyelem pedig óhatatlanul terelődik, annyi helyen kell egyszerre jelen lenni, lehetőleg azonnal reagálni. Általában már a reggelt okoseszközünkkel „összenőve” indítjuk, és naponta 150-szer nézünk rá. De hogyan tudunk így bármiben is elmélyülni?
Nemrégiben egy HR-es cikkét tettem közzé erről a fajta interjúzásról, majd alig rá egy hétre egy mentoráltam pont találkozott is e „remek” módszerrel. Írt is egy beszámolót Jobangel HR Blogjába, ami élő tapasztalatokkal szolgál a módszer árnyoldalairól és nehézségeiről.
Tovább erősödik a HR folyamatok digitalizációja, a mesterséges intelligencia pedig innovációt hoz a HR informatika területén is. A gazdasági és... Teljes cikk
A banki azonosításra használt videók manipulációjának kiszűrése mellett a csapatok olyan fontos kihívásokra keresték a megoldást, mint a... Teljes cikk
Jövőre tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések: a vállalatok a mesterséges intelligencia "tudásának" gyakorlati kiaknázásába, a... Teljes cikk
Mivel a mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó eszközök segítségével növelhető a produktivitás sok munkavállaló beépítette ezen eszközök... Teljes cikk
"Az, hogy a strandon alá tudok írni egy dokumentumot, az a mennyország" – hangzott el a HR Terasz harmadik adásában az elektronikus aláírással... Teljes cikk