Alapvetően pozitívan ítélik meg a megkérdezett amerikai vállalatvezetők a blogok hatását a cég kommunikációjára, ám csak a főnökök 7 százaléka indított saját webes naplót rendszeres feljegyzésekkel - derül ki egy friss felmérésből. Míg az USA-ban a cégvezetői és munkavállalói blog PR-eszköz, amit fejvadászok, HR-szakemberek is használják a jelöltek felkutatására, Magyarországon még fehér hollónak számít, inkább félnek tőle a főnökök. A webes naplóban rejlő lehetőségekről, a veszélyek kiküszöböléséről kérdeztünk kommunikációs szakértőket, akik maguk is blogolnak.
Újdonságnak tűnhet, hogy a mesterséges intelligencia (AI) a tudásalapú munkaköröket is átveheti, pedig a háttérben ez a folyamat már régóta... Teljes cikk
Tovább erősödik a HR folyamatok digitalizációja, a mesterséges intelligencia pedig innovációt hoz a HR informatika területén is. A gazdasági és... Teljes cikk
A banki azonosításra használt videók manipulációjának kiszűrése mellett a csapatok olyan fontos kihívásokra keresték a megoldást, mint a... Teljes cikk
Jövőre tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések: a vállalatok a mesterséges intelligencia "tudásának" gyakorlati kiaknázásába, a... Teljes cikk
Mivel a mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó eszközök segítségével növelhető a produktivitás sok munkavállaló beépítette ezen eszközök... Teljes cikk