Megjelent: 10 hónapja

Deutsche Telekom IT Solutions néven folytatja az IT Services Hungary

A változással a cégcsoporton belüli még hatékonyabb együttműködést kívánják elősegíteni.

Új néven folytatja Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, az IT Services Hungary: július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanévvel működik majd tovább. A névváltás célja a német anyavállalat nemzetközi telekommunikációs üzleti struktúrájának egyszerűsítése, a cégcsoporton belüli együttműködés hatékonyságának javítása és az ügyfélkiszolgálás fejlesztése. A változás a magyar vállalat stratégiáját és növekedési céljait nem érinti, de a hazai vezetés üdvözli a nemzetközi struktúra fejlesztését, amitől még hatékonyabb országok közötti együttműködést várnak.

Nevet vált és át is alakul az IT Services Hungary (ITSH), összhangban azzal a folyamattal, amelynek során az anyavállalat Deutsche Telekom AG (DTAG) átstrukturálja nemzetközi business-to-business (b2b) szervezetét. A hazai cégből 2020. július 1-jével, kiválás útján létrejön a Deutsche Telekom IT and Telecommunications Hungary Kft., az IT Services Hungary Kft.-t pedig ezt követően, 2020. október 1-jei hatállyal Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Kft.-vé nevezik át. A két cég együttesen új márkanevet kap: a munkaerőpiacon közösen, Deutsche Telekom IT Solutions néven lesznek jelen.

Erik Slooten, az IT Services Hungary ügyvezető igazgatója elmondta: „A nemzetközi léptékű átalakítás egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi az együttműködést a vállalatcsoporton belül. A telekommunikációhoz kapcsolódó szolgáltatások különválasztását követően a Deutsche Telekom csoport egésze, így magyarországi cégei is még hatékonyabban tudják majd kiszolgálni az üzleti ügyfelek telekommunikációs igényeit. Itthon a korábbi stratégia mentén folytatódik a magas színvonalú munka: továbbra is azon dolgozunk, hogy egyre nagyobb hozzáadott értékű, egyre összetettebb projektek egyre bonyolultabb feladatait végezzük Magyarországról.”

Mészáros Mariann, az IT Services Hungary HR igazgatója hozzátette: „A Deutsche Telekom IT Solutions márka bevezetése jól mutatja a hazai vállalatok elkötelezettségét a Deutsche Telekom Csoport közös értékei, az ügyfélközpontúság, a csapatmunka és az új technológiák iránti szenvedély mellett. Meglévő és leendő munkatársainkat továbbra is arra szeretnénk ösztönözni, hogy együtt teremtsünk értéket az ügyfelek és az egész iparág számára, a struktúra egyszerűsítése pedig jelentős mértékben segítheti őket abban, hogy tudásukat inspiráló nemzetközi közegben, akár globális projektekben bővíthessék, kamatoztathassák.”

A Deutsche Telekom AG nemzetközi b2b szervezetének átalakítása során 2020. július 1-jével az eddig a DTAG leányvállalatához, a T-Systems International GmbH-hoz tartozó, telekommunikációhoz szorosan kötődő szolgáltatások a Telekom Deutschland GmbH-hoz kerülnek, egyúttal a hatékonyabb működés érdekében megszűnik az osztott felelősség a csoport különböző szegmensei között. A telekommunikációs szolgáltatási területek közé tartozik például a hálózati infrastruktúra, valamint a nagyvállalatok és az üzleti ügyfelek mobilkommunikációs szolgáltatásai is.
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.03.302 Napos Agilis Képzés HR szakembereknek, élő videokonferenciás A képzés elsősorban toborzással, talent managementtel és képzéssel foglalkozó, agilis átalakulást segítő HR szakembereknek szól, akik szeretnék megérteni, mi az üzleti és IT területek elvárása az agilis transzformáció során. Bemutatjuk, hogyan tudnának hatékony támogatói és partnerei lenni az agilis átalakulásban részt vevő csapatoknak, és hogyan tudják megtalálni a szervezethez leginkább illő, megfelelő kompetenciákkal bíró agilis jelölteket. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Folytatódik a sztrájk a Continentalnál, ezúttal 24 órás munkabeszüntetés lesz

Ezúttal 24 órás munkabeszüntetést hirdetett a Continental makói gumigyárába a Makói Gumiipari Szakszervezet és a Gumiipari Szakszervezeti... Teljes cikk

Nagy siker volt a makói sztrájk a Continental-gyárban

A dolgozók 85 százaléka vett részt a munkabeszüntetésben, amellyel a a munkakörülmények javítását és a korábbi pluszjuttatások megőrzését... Teljes cikk

Egyáltalán nem biztos, hogy lesz béremelés a BKV-nál

Megkezdődtek a 2021-es bértárgyalások a BKV-nál, a társaság vezetése egyelőre nem látja a bérfejlesztéshez szükséges forrásokat. Teljes cikk