Megjelent: 5 éve

Kiknek árthat a kiterjesztett reklámadó?

Lázár János egy korábbi nyilatkozata szerint reklámadó lesz, a kérdés csak az, hogy mennyit fognak majd fizetni a cégek. A Miniszterelnökséget vezető miniszter az osztrák példát említette meg, amely 5 százalékot jelentene, jelenleg Európában ez a legmagasabb reklámadó.

A reklámadó mintegy 6,7 ezer médiumüzemeltető szervezetet - köztük önkormányzatokat, alapítványokat, egyházakat, nonprofit szervezeteket, sőt közszolgálati médiumokat - érintene, derül ki a Whitereport.hu média-adatbázis által készített gyorselemezésből.

Az adó mértéke jelenleg sávos: félmilliárd forintos adóalapig nulla százalék. Amennyiben egykulcsos lenne az adó, és nem lenne alsó határa a befizetői kötelezettségnek, az nagyon sok kis cégnek jelentene komoly anyagi nehézséget. Az Magyar Reklámszövetség számai alapján egy ötszázalékos általános adóztatás 6,45 milliárd forintos adóztatást jelentene. Egy átlagos médiacég összbevételének átlagosan 2,5 százalékát veszi majd el.

Napi.hu
  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter