Köti az ebet a karóhoz a VDSZSZ
Ismételten nem született megállapodás a MÁV-társaságok és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) között a szakszervezet sztrájkköveteléseiről a Herczog László közvetítő részvételével megtartott keddi egyeztetésen. A következő megbeszélést szeptember 2-án tartják.
Simon Dezső, a Vasutasok Szakszervezet (VSZ) elnöke elmondta: a kollektív szerződésmódosítás lényege, hogy a heti munkaidőt a jelenlegi 37-ről 38-ra növelnék, mint az korábban, a szerződés lejárta előtt volt. A munkaidő heti 38 óra növelése a MÁV-Startnál 3,5-4 százalékkal több bérfejlesztést jelentene a dolgozóknak az idei évre, amit azért nem tudnak megkapni, mert az idei bérfejlesztést heti 37 órára vetítették, így 2,9-3,4 százalék béremelés volt.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Több lépcsőben emelkedik az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja. A jelenlegi 18 millió forintos felső határ 2026-ban 20 millió, 2027-ben 22... Teljes cikk
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch – írja az economedia.ro a vállalat közleménye alapján. Az elbocsátásokat a Bosch... Teljes cikk
Az IKEA Magyarország idén is a szeretetteljes otthoni élet és a valódi feltöltődés fontosságát helyezi a karácsonyi időszak középpontjába. Ennek... Teljes cikk
- Mire számítsunk egy kemény tárgyalótól? 1 éve
- Nem ismerte el bűnösségét az a férfi, aki egy békéscsabai szállodában halálra késelt egy alkalmazottat 1 éve
- Ez a legjobb és az utolsó ajánlatunk 1 éve
- Hátrább az agarakkal! 2 éve
- Engedjük-e a főnököt tárgyalni? 2 éve
- Felvehetem-e titokban az üzleti tárgyaláson elhangzottakat? 2 éve
- Félrement kapcsolat, avagy amikor rossz irányba mennek a dolgok 2 éve
- Tárgyalási sebek 2 éve
- Hogyan határozzuk meg az árainkat? 2 éve
- Értékteremtés tárgyaláson 3 éve
- Erőviszonyok tudatosítása 3 éve


Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja