Bővülést terveznek a multi szolgáltatóközpontok
További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint.
A felmérésben mintegy 11 ezer alkalmazottat foglalkoztató 17 hazai SSC vállalat (Shared Service Center - SSC) vett részt a legkülönfélébb iparágakból - derül ki az MTI-hez eljuttatott összefoglalóból.
A válaszok alapján a hazai szolgáltatóközpontok vezetői elégedettek vállalatuk működésével: az induláskor kitűzött céljaikat elérték és bebizonyosodott számukra, hogy jó döntés volt Magyarországon SSC-t indítani. A válaszadók abban is egyetértettek, hogy ha most kellene dönteniük szolgáltatóközpont létrehozásáról, újra Magyarországot választanák helyszínül.
Az eredményekből kiderül, hogy a magyar résztvevők több mint 60 százaléka hozott létre új szolgáltatóközpontot, vagy bővítette jelenlegi cégét, és további 6 százalékuk jelenleg is ebben a folyamatban van, ami komoly teljesítmény. A magyarországi SSC-vezetők szerint vállalatuk számára a következő két év legfontosabb kihívása a versenyképesség fenntartása a költségek szempontjából, a jelenlegi alkalmazottaik megtartása, motiválása és új dolgozók felkutatása, bevonzása, illetve a változó üzleti környezethez való alkalmazkodás. (MTI)
2013. november 4.
- 2025.01.20Lean Quality képzés Minőségügyi munkatársak Lean szemléletű továbbképzése, a Lean filozófia és rendszer alapjainak megismerése és a 0 hiba koncepció és rendszer eszközeinek és módszereinek készség szintű elsajátítása. Részletek Jegyek
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése. Részletek Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME Részletek Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. Részletek Jegyek
Az online kaszinóipar évek óta folyamatosan növekszik, és a távmunka-lehetőségek elterjedésével az online kaszinóvállalkozások számára most... Teljes cikk
A munkakeresésben a tökéletes önéletrajz elkészítése alapvető lépés mindazok számára, akik új munkalehetőséget keresnek, vagy akik... Teljes cikk
Budapest, 2018. szeptember 3. - A Monster Magyarország Kft. tulajdonosa, a finnországi székhelyű Alma Career Oy üzleti és stratégiai okokból a magyar... Teljes cikk