Összefogtak Budapest bevásárlóutcáinak vállalkozói, közös kampányt indítottak
A Bevásárlóutca Menedzsment kampányt indított, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassa.
A #Várunkvissza elnevezésű kommunikációs kampány főszervezője, a Bevásárlóutca Menedzsment, azaz a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott BUM célja, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassa. Nincs ez másként az adventi időszakban sem, idén azonban a vírus nehezíti a megszokott színes forgatag hiányában a korábbi figyelemfelhívó kampányt.
Habár 2020-ban SlowXmas néven aligha hirdethették meg az összefogást, túl jól sikerült ugyanis idén a lelassulás, nem szerették volna elengedni a vállalkozók kezét. Az összefogást hirdetve november 25-től egészen karácsonyig a www.bevasarloutca.hu oldalon naprakész információt kínálnak arról, melyik vállalkozás milyen szolgáltatásokat nyújt még ebben a nehéz helyzetben is. A nyomonkövetés, a működő üzletek kiemelt bemutatása és az összehangolt kommunikáció segíthet abban, hogy jelezzék, ha átmenetileg nem is mindenki a valós térben, de ahogy tudja, igyekszik termékeivel és szolgáltatásaival az igényeket kielégíteni.
„Közösen a Bevásárló és Tematikus utcákban működő utcamenedzsment szervezetekkel arra vállalkozunk, hogy a járványidőszakban - legfőképp a november 11-én életbe lépett szabályok ellensúlyozására - egy közös kommunikációs kampányt indítunk a még működő vállalkozások számára” - fogalmazta meg Király Gabriella, a BUM bevásárlóutca menedzsere. Hozzátette: ez alatt természetesen nem csak azokat értik, akik nyitva tartják üzletüket, hanem azokat is, akik elvitelre, házhozszállításra vagy online értékesítésre álltak át. Nem szeretnék magukra hagyni azokat sem, akik bezárni kényszerültek a jelenlegi helyzetben, ezért is lett a kampányuk neve #Várunkvissza, hiszen, amint lehetséges, a vendégeket a fizikális térben is szeretnék újra látni.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A friss nemzetközi értékelés szerint Magyarország egyre közelebb került ahhoz, hogy a „nem ajánlott” kategóriába sorolják az államadósságot.... Teljes cikk
A Jobbik delegációja közel négy órán át tárgyalt a debreceni CATL-gyár vezetőivel, ahol – saját szavaik szerint – egyértelművé vált:... Teljes cikk
Magyarországon a nők munkaviszonyának átlagos időtartama 36 év, míg a férfiaké 39 év. Teljes cikk
- Már most keresik a diákokat a karácsonyi szezonra – ennyit lehet keresni 1 hónapja
- E-commerce Manager 3 hónapja
- Kötelező karácsonyi bónuszt vezetne be a kormány 3 hónapja
- Új együttműködési programok elindítását jelentette be az MKIK 4 hónapja
- Hőség az irodában? Így olvad el a csapat teljesítménye és a profit 4 hónapja
- 5+1 csapda a sikeres változás útjában - így kerüld el őket 4 hónapja
- Stratégiai partnerségre lépett a BKIK és az Óbudai Egyetem 5 hónapja
- Több mint 1300 diák szakképzését támogatja egy alapítvány 7 hónapja
- Orbán Viktor: Magyarország jövője nem csupán a pártokon, hanem elsősorban a teljesítményen múlik 7 hónapja
- A magyar vállalkozások alig 4 százaléka használ MI-t, az EU átlag 8 százalék 7 hónapja
- Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az MKIK és a MGYOSZ 8 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja