Összefogtak Budapest bevásárlóutcáinak vállalkozói, közös kampányt indítottak
A Bevásárlóutca Menedzsment kampányt indított, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassa.
A #Várunkvissza elnevezésű kommunikációs kampány főszervezője, a Bevásárlóutca Menedzsment, azaz a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által létrehozott BUM célja, hogy a budapesti bevásárló és tematikus utcákban lévő vállalkozásokat támogassa. Nincs ez másként az adventi időszakban sem, idén azonban a vírus nehezíti a megszokott színes forgatag hiányában a korábbi figyelemfelhívó kampányt.
Habár 2020-ban SlowXmas néven aligha hirdethették meg az összefogást, túl jól sikerült ugyanis idén a lelassulás, nem szerették volna elengedni a vállalkozók kezét. Az összefogást hirdetve november 25-től egészen karácsonyig a www.bevasarloutca.hu oldalon naprakész információt kínálnak arról, melyik vállalkozás milyen szolgáltatásokat nyújt még ebben a nehéz helyzetben is. A nyomonkövetés, a működő üzletek kiemelt bemutatása és az összehangolt kommunikáció segíthet abban, hogy jelezzék, ha átmenetileg nem is mindenki a valós térben, de ahogy tudja, igyekszik termékeivel és szolgáltatásaival az igényeket kielégíteni.
„Közösen a Bevásárló és Tematikus utcákban működő utcamenedzsment szervezetekkel arra vállalkozunk, hogy a járványidőszakban - legfőképp a november 11-én életbe lépett szabályok ellensúlyozására - egy közös kommunikációs kampányt indítunk a még működő vállalkozások számára” - fogalmazta meg Király Gabriella, a BUM bevásárlóutca menedzsere. Hozzátette: ez alatt természetesen nem csak azokat értik, akik nyitva tartják üzletüket, hanem azokat is, akik elvitelre, házhozszállításra vagy online értékesítésre álltak át. Nem szeretnék magukra hagyni azokat sem, akik bezárni kényszerültek a jelenlegi helyzetben, ezért is lett a kampányuk neve #Várunkvissza, hiszen, amint lehetséges, a vendégeket a fizikális térben is szeretnék újra látni.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A vállalattól 165 munkavállalót bocsátanak el, akiknek a június 10-én esedékes májusi bérkifizetésük is elmaradt. Teljes cikk
Egy friss kutatás szerint a munkaadók majdnem fele egészségügyi és jóléti juttatásokat használ, hogy a dolgozók hamarabb visszatérjenek a munkába. Teljes cikk
Magyarországra is kötelezően érvényes minőségi munkahelyek kialakításáról szóló szabályokat állít össze az Európai Bizottság, a... Teljes cikk
- Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az MKIK és a MGYOSZ 3 hónapja
- Együttműködési megállapodást kötött az MKIK az SZTFH 3 hónapja
- Átadták a Szakképzési Díjat: itt vannak a győztesek 3 hónapja
- Új vezérigazgató a Budapesti Értéktőzsde élén 4 hónapja
- Munkahelyi hatékonyság növelése szinte ingyen 4 hónapja
- A szakszervezet szerint sok dolgozó távozhat az Auchantól 6 hónapja
- Új vezetők a Digitális Kereskedelmi Szövetségnél 6 hónapja
- Folytatta az egyeztetéseket a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara a kormánnyal 6 hónapja
- Az MKIK az áfa alanyi adómentesség értékhatárának emelését javasolja 6 hónapja
- Szakképzési Díj: hamarosan zárul a pályázati határidő 6 hónapja
- Támogatást nyert el taglétszámának növeléséhez a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete 6 hónapja