A Budai Egészségközpont, ahogy az elmúlt három évben, idén is elnyerte a Superbrands díjat. Az egészségközpont küldetése a társadalom életminőségének javítása, a partnerekre szabott, magas minőségű ellátással - tájékoztatták portálunkat.
A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amelyre sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A díjat egy neves hazai gazdasági szakemberekből álló független zsűri - a Superbrands Szakértői Bizottság - értékelése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős reprezentatív kutatása alapján ítélik oda.
"A Superbrands elismerés számunkra egy fontos visszajelzés, hogy céljaink és értékrendünk - megbízhatóság, magas szakmai színvonal, magas minőség, diszkréció és átláthatóság - mások számára is példaértékűek. Természetesen szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy minél több hozzánk forduló ügyfél életminőségén javíthassunk" - mondta Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.