Megjelent: 13 éve

Szirbek András a Borsodi Sörgyár élén

A Borsodi Sörgyár Zrt. marketing igazgatói pozíciójában Mészáros Zsoltot Szirbek András követi, aki előzőleg az Unilever Magyarországnál dolgozott brand menedzserként, ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe B.V. leányvállalatának magyarországi és csehországi marketingigazgatójaként tevékenykedett - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.

Szirbek András (36) korábban az Unilever Magyarországnál dolgozott brand menedzserként, ahol jégkrémek, margarinok és teák márkaépítésében és menedzselésében vett részt: olyan márkákért felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama vagy a Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe B.V. leányvállalatának magyarországi és csehországi marketingigazgatójaként tevékenykedett, és a két vezető magyar optikai kiskereskedelmi hálózat (Ofotért és Vision Express), valamint a cseh GrandOptical hálózat marketing irányításával foglalkozott.

A Borsodi Sörgyár marketing igazgatójaként Szirbek András célja, hogy új és izgalmas lehetőségeket nyisson a Borsodi Sörgyár Zrt. márkáinak, hogy azok még erősebbek és különlegesebbek legyenek a fogyasztók számára, amellett, hogy a vállalat profitábilis növekedését szolgálják.
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Vezérigazgató-helyettest vált a Vodafone

Március végén távozik a Vodafone Magyarországtól Király István, a szakembert a vállalati szolgáltatások üzletág vezérigazgató-helyettesi... Teljes cikk

Globális területért felelős vezető lett Gauder Milán a Mastercardnál

Magyar szakembert, Gauder Milánt nevezték ki a Mastercard globális kártyaelfogadásért felelős vezetőjének. Teljes cikk

Magyar vezető a közép-európai Swarovski élén

A tavaly 125. születésnapját ünneplő cégcsoport jelentős újjászületésen megy keresztül globálisan; új magyar vezetőt neveztek ki a... Teljes cikk