Ügyfélszolgálati vezető Ulrika - Jobangel önéletrajz mintája
Az ügyfélszolgálati vezető irányítja az ügyfélszolgálatot, és felelős a vállalat ügyfeleinek elégedettségéért. Valamint felelős az új kollégák betanításáért, mentorálásáért. Több mint 10 év ügyfélszolgálati vezetői tapasztalattal rendelkezik Ulrika, Jobangel fiktív önéletrajzának szereplője.
Az ügyfélszolgálati vezetőnek erős vezetői képességekre, kitűnő kommunikációs és kapcsolatteremtő képességre, valamint problémamegoldó készségre van szüksége. Az ügyfélszolgálati vezetőnek ismeretekkel kell rendelkeznie az ügyfélkezelésről, a szolgáltatásfejlesztésről, az adatkezelésről és az ügyfélszolgálati folyamatok menedzseléséről. Számára rendkívül fontos az ügyfelek elégedettségének biztosítása és a vállalat hírnevének megőrzése érdekében.
Az ügyfélszolgálati vezető feladatai közé tartozik:
Szervezés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat szervezéséért, az ügyfélszolgálati munkatársak irányításáért, a munkaütemezés és a feladatok elosztásáért.
Ügyfélkapcsolatok: Az ügyfélszolgálati vezető kapcsolatot tart az ügyfelekkel, és segít nekik problémáik megoldásában, panaszok kezelésében, illetve információk és tanácsok nyújtásában.
Minőségellenőrzés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat minőségért, és ellenőrzi, hogy a munkatársak megfelelően végzik-e a munkájukat, és az ügyfelek elégedettek-e a szolgáltatásokkal.
Teljesítmény felügyelet: Az ügyfélszolgálati vezető felügyeli a munkatársak teljesítményét, segít nekik a szükséges képzésekben és fejlesztésekben, hogy a szolgáltatások minősége magas színvonalú legyen.
Adatkezelés: Az ügyfélszolgálati vezető nyomon követi az ügyfélszolgálati tevékenységeket, gyűjti és elemzi az adatokat a szolgáltatások fejlesztése érdekében.
A vezető hazai állásgyűjtő oldalon, az Allasportal.hu-n számos ügyfélszolgálati vezető pozíció hirdetése található meg
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Egy vezető „szabványos” felépítésű önéletrajzát tette igazán vezetőivé Job Angel. A javított verziót letölthetővé tettük, hogy segítsük... Teljes cikk
Az AWI hegesztők keresett szakemberek az álláspiacon. Ettől függetlenül egy igényes önéletrajz kell ahhoz, hogy a pályázó személyes... Teljes cikk
Ő az, aki cégét képviseli a nyilvánosságban vagy ügynökségi oldalon arról gondoskodik, minél jobb kép alakuljon ki a megbízóról. A szakmában... Teljes cikk
- A home office vége? 4 hete
- Így ne vessz el pályakezdőként az álláspiacon: az első lépések a karrier felé 1 hónapja
- Czomba Sándor: a regisztrált álláskeresők jelentős része komplex hátránnyal küzd 1 hónapja
- Álláskeresés traumák árnyékában - két történet, három tanulság 1 hónapja
- Főnök, gyere le a gembára! 2 hónapja
- Az imposztor-szindróma ára: mennyibe kerül a cégeknek a szervezeti bizalomhiány? 2 hónapja
- Álláskeresés házon belül 2 hónapja
- Így próbálják átverni a HR-eseket a jelentkezők - "ez új szintje a trükközésnek" 2 hónapja
- A munkanélküliek számának alakulása 2020 és 2024 között hazánkban 3 hónapja
- Belőlem orvost vertek! 3 hónapja
- Álláskeresési járadék 3 hónapja