kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Ügyfélszolgálati vezető Ulrika - Jobangel önéletrajz mintája

Az ügyfélszolgálati vezető irányítja az ügyfélszolgálatot, és felelős a vállalat ügyfeleinek elégedettségéért. Valamint felelős az új kollégák betanításáért, mentorálásáért. Több mint 10 év ügyfélszolgálati vezetői tapasztalattal rendelkezik Ulrika, Jobangel fiktív önéletrajzának szereplője.

images

Az ügyfélszolgálati vezetőnek erős vezetői képességekre, kitűnő kommunikációs és kapcsolatteremtő képességre, valamint problémamegoldó készségre van szüksége. Az ügyfélszolgálati vezetőnek ismeretekkel kell rendelkeznie az ügyfélkezelésről, a szolgáltatásfejlesztésről, az adatkezelésről és az ügyfélszolgálati folyamatok menedzseléséről. Számára rendkívül fontos az ügyfelek elégedettségének biztosítása és a vállalat hírnevének megőrzése érdekében.

Az ügyfélszolgálati vezető feladatai közé tartozik:

Szervezés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat szervezéséért, az ügyfélszolgálati munkatársak irányításáért, a munkaütemezés és a feladatok elosztásáért.

Ügyfélkapcsolatok: Az ügyfélszolgálati vezető kapcsolatot tart az ügyfelekkel, és segít nekik problémáik megoldásában, panaszok kezelésében, illetve információk és tanácsok nyújtásában.

Minőségellenőrzés: Az ügyfélszolgálati vezető felelős az ügyfélszolgálat minőségért, és ellenőrzi, hogy a munkatársak megfelelően végzik-e a munkájukat, és az ügyfelek elégedettek-e a szolgáltatásokkal.

Teljesítmény felügyelet: Az ügyfélszolgálati vezető felügyeli a munkatársak teljesítményét, segít nekik a szükséges képzésekben és fejlesztésekben, hogy a szolgáltatások minősége magas színvonalú legyen.

Adatkezelés: Az ügyfélszolgálati vezető nyomon követi az ügyfélszolgálati tevékenységeket, gyűjti és elemzi az adatokat a szolgáltatások fejlesztése érdekében.

A vezető hazai állásgyűjtő oldalon, az Allasportal.hu-n számos ügyfélszolgálati vezető pozíció hirdetése található meg

Önéletrajz sablon letöltése

 

 

 


Egyszerú B

 

 

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Önéletrajz minta - prompt engineer

Vadonatúj szakma. A prompt engineer szöveges parancsokat ad a MI-nak (a nyelvi modelleknek), méghozzá minél egyértelműbb megfogalmazásban, azzal a... Teljes cikk

Önéletrajz minta: Kompenzációs specialista

Már egy évük sincs a munkaadóknak, hogy megfeleljenek az EU-s bértranszparencia irányelv követelményeinek. Ebben kulcsszerepe lehet a kompenzációs... Teljes cikk

Önéletrajzminta - Scrum Master

Se nem IT-fejlesztő, se nem pszichológus, még csak a csapat vezetője sem. Inkább a csapat és a zavaró tényezők közötti lökhárító, aki mozgásban... Teljes cikk