Megjelent: 2 éve

Új marketing igazgató érkezik a Central Médiacsoporthoz

2018 márciusától Dr. Baráth Andrea látja el a cégcsoport marketing igazgatói feladatait, aki a Procter&Gamble-tól érkezik a Central Médiacsoporthoz - írja a MédiaPiac.

Dr. Baráth Andrea személyében tapasztalt vezető kerül a vállalat újonnan kialakításra kerülő csoportszintű marketing igazgatói posztjára. Az új vezető kiemelt feladatai közé tartozik a termékportfolió marketing stratégiája mellett a cégcsoport tudásmenedzsment rendszerének fejlesztése is - írják.

Jelenlegi kinevezése előtt 11 évet töltött a Procter & Gamble-nél, ahol pályakezdőként elhelyezkedve került először a cégcsoport budapesti majd regionális, genfi irodájába. Onnan hét évvel később a Cincinnati központba.

MédiaPiac
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter