Megjelent: 13 éve

Új ügyvezető az Aranykor Nyugdíjpénztárnál

Az Aranykor Nyugdíjpénztár új ügyvezetője jelenlegi megbízatása előtt ügyvezető-helyettesként irányította az önkéntes- és a magánnyugdíjpénztári ágazatok teljes IT, adminisztrációs, könyvelési és ügyfélszolgálati területeit, valamint az Aranykor Egészségpénztár szakmai tevékenységét is. Az utóbbi években Kulyassa Krisztina irányításával számos újítást vezettek be a pénztárnál, többek között a Call centeres ügyfélszolgálat kiépítését, valamint az online belépési, számlaegyenleg-lekérdezési és adatváltozás-bejelentési lehetőség integrálását a vállalat honlapjába.

Az új ügyvezető legutóbbi sikernek az ISO 27001-es minőségbiztosítási tanúsítvány megszerzését, könyveli el, ami annak bizonyítéka, hogy a pénztár információbiztonsági irányítási rendszere megfelel a legszigorúbb követelményeknek. A tanúsítványt az Aranykor kapta meg elsőként a magyar nyugdíjpénztárak között.

Kulyassa Krisztina elmondása szerint büszke az eddig elért eredményekre és célja a pénztár piaci pozícióinak további erősítése. A 2007. április elsején kinevezett ügyvezető igazgató továbbra is stabilitást és dinamizmust kínál az Aranykor Nyugdíjpénztár ügyfeleinek és mindazoknak, akik biztonságos befektetési lehetőségeket keresnek nyugdíj célú megtakarításaik számára, ezen kívül nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a pénztár az eddigiekhez hasonlóan élen járjon az innovatív megoldások bevezetése terén.

Kulyassa Krisztina tanulmányait a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán, valamint az ELTE Természettudományi Karán végezte, diplomáit 1998-ban, illetve 1990-ben szerezte. Elsőként az APEH-nál, majd az Ernst & Young-nál dolgozott, később 1999-ben az Aranykor Pénztárszolgáltató Kft. ügyvezetőjeként folytatta pályafutását. Még ugyanebben az évben az Aranykor Nyugdíjpénztárhoz került főkönyvelőként, ahol 2001-től ügyvezető-helyettes volt. 2005-től az Aranykor Egészségpénztár irányítása is hozzá tartozott, itt is ügyvezető-helyettesi minőségben tevékenykedett és az egészségpénztár teljes szakmai irányítását ő végezte.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A Cirque du Soleil 3500 embert bocsátott el, és csődvédelmet kért

Közel egymilliárd dollárra rúg a világhírű Cirque du Soleil adóssága. A társulat 3500 embert bocsátott el, és csődvédelmet kért. Teljes cikk

Közel 300 millió forint versenyképesség-növelő támogatást kapott a Transintertop

Nyolcszáz milliós környei beruházásához nyert 282 millió forint versenyképesség-növelő támogatást a magyar árufuvarozási piac 10. legnagyobb... Teljes cikk

Ötven munkahelyet teremt Debrecenben a Sensirion

Debrecenben építi föl közép- és kelet-európai gyártóüzemét a svájci központú Sensirion - jelentette be a Külgazdasági és Külügyminisztérium... Teljes cikk