Új ügyvezető igazgató a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál
2018. november 1-től Kerekes Péter a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának ügyvezetője. Több mint két évtizedes marketing- és vállalatvezetői pályafutását az Unilevernél kezdte, ezután a Dreher Sörgyárak Zrt-nél felelt a Dreher és Kőbányai Világos márkákért, majd visszatért az Unileverhez, ahol regionális márkamenedzserként a Domestos portfólió felelőse volt - írják sajtóközleményükben.
2012-től a SABMiller/AB-Inbev csoporthoz tartozó Compañia Cervecera de Canarias marketing- és trademarketing-igazgatójaként a Kanári-szigeteken dolgozott. 2017-ben tért haza Magyarországra, az Experience TEN Kft. online marketingügynökség társtulajdonosaként és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott. Általános és középiskolai tanulmányait Magyarországon és Brazíliában végezte, majd üzleti tudományok diplomát szerzett az amerikai University of Richmond egyetemen.
„Pályafutásom során mindig a legismertebb márkák további sikerein dolgoztam, ikonikus hazai és globális brandek teljesítményéért feleltem. Nagy örömmel csatlakozom a világ egyik vezető vállalatához, izgalmas kihívást jelent majd levezényelni a Coca-Cola Magyarország átalakulását a világ legkedveltebb üdítőitalának gyártójából teljes italportfóliót kínáló céggé. Fontos fordulóponton csatlakozom a vállalathoz: nem csak egészen új kategóriákban jelenünk meg az italpiacon, de hazánkban is kiemelten fontos lesz a Hulladékmentes Világ jövőképünk megvalósítása.” - mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője