kapubanner for mobile

6 cikk a(z) Colibri címkével - 1. oldal

A norvég favágók átdobták a pesti srácokat

7 éve A Fjordox egy kitalált cég valós megjelenésekkel: honlappal, facebook oldallal és egy népszerűsítő videóval, amely vonzó munkakörnyezettel csábított fiatalokat egy business support center-be. Azt állította a projektben együtt dolgozó Aon Hewitt és a Colibri HR Solution, hogy a Fjordox Hungary egy norvég fakitermelő és feldolgozó vállalat budapesti szolgáltatóközpontja, vagyis adott volt, hogy sok fiatal elhiggye, létezik a cég és várja az álláskeresőket. Ez így történt, sokan elhitték. Teljes cikk...


Kész munkáltatói arculat három hónap alatt?

8 éve Rugalmasság, folyamatos fejlődési lehetőség - ezek a szavak kiüresedtek. Új értékeket kell letenni a munkavállalók elé, hogy egy cég vonzóvá válhasson a szemükben. A cégek többségénél a jelenlegi munkavállalók sincsenek tisztában a cég értékeivel, nemhogy ezt kifelé sikerrel tudnák kommunikálni - Barathi Tamás, a Colibri alapítója, employer branding kommunikációs szakértő, 2015 HR Innovátora, többek között erről is fog beszélni a HR Pikniken. A konferencián bemutat majd egy érdekes kísérletet is: 3 hónap alatt fel lehet-e építeni a nulláról egy munkáltatói arculatot? Teljes cikk...


Nézz be az ajtók mögé - már ha nyitva vannak

8 éve A Colibri a nyitott ajtók elkötelezett híve. Ezért arra ösztönzik a cégeket, hogy mutassák meg a valós munkakörnyezetet, a fejlődési lehetőségeket és karrierlehetőségeket. Engedjenek bepillantást a fiatal gyakornokok és s pályakezdő kollégák mindennapjaiba. Ezért sorozatot indítottak, melynek első állomásán a Fjordox nevű SSC-nél jártak, mely itthon májusban nyitotta meg kapuit. Teljes cikk...


Álláskereső valóságshow valódi állásinterjúkkal

8 éve Lezárult Magyarország első álláskereső valóságshow-jának, a Pályakezdő leszek! programnak az első szériája. A Profession és a Colibri közös projektjének célja három kiválasztott pályakezdő felkészítése és eljuttatása három valódi állásinterjúra és mindezt egy hatrészes videósorozatban osztják meg weboldalukon. Teljes cikk...


A munkahelykeresés Airbnb-je: a Colibri

8 éve A 21. század munkavállalója körültekintően, tudatosan választ munkahelyet. Ahogy a nyaralás tervezésénél a tökéletes szálláshelyet egyre többen az Airbnb-n keresik, úgy a fiatal munkavállalók a Colibri felületén találhatják meg a számukra legmegfelelőbb gyakornoki és pályakezdő lehetőségeket fotókkal, videókkal, hiteles történetekkel illusztrálva. A Colibri oldalán nem csak bemutatkoznak a munkaadók, hanem meg is mérkőznek a legjobb gyakornoki és pályakezdő program címért! A tavaly HR Innovátor Díjjal kitüntetett Colibri Internship Awards idén nyáron újra versenyre hívja a munkaadókat és lehetőséget teremt a résztvevő cégeknek, hogy bemutatkozzanak interaktív felületén. Teljes cikk...


Igazi gyakornoki munka, nem kávéfőzés

8 éve Az elmúlt évek során sokat változott a gyakornokok helyzete. Már nem kávéfőzésre veszik fel őket, ingyen. A cégek rájöttek, hogy a siker érdekében ki kell nevelniük a jövő munkavállalóit. A gyakornoki programok hossza is megnövekedett, ami után sok fiatalnak kínálnak állást - mondta a HR Portálnak Barathi Tamás, aki gyakornoki pozíciókat kínáló cégeket bemutató oldalt hozott létre. Teljes cikk...