cikk a(z) Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj címkével:
Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit
4 éve A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...
Megvan a legjobb ügyfélszolgálat
7 éve Két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen a Samsungot. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, és a vevőközpontú szemléletmóddal rendelkező vállalatok díjazása. Teljes cikk...
Kik szolgálták ki legjobban az ügyfeleket 2015-ben?
7 éve A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. Hetedik alkalommal rendezték meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt. Teljes cikk...
Nem mindenki elégedett az e-mailes ügyintézéssel
8 éve Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között - mutat rá a ClientFirst Consulting felmérése. Teljes cikk...
Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai idén
8 éve Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. lettek a legjobbak 2014-ben. Teljes cikk...
Hatodszor is összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a hazai vállalatok
9 éve A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program ma az egyetlen olyan verseny Magyarországon, amely a cégek ügyfél-kiszolgálási színvonalát méri össze ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...
Kiválóan szolgál ki az Invitel
9 éve Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén, írja a cég közleményében. Teljes cikk...
Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?
10 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...
A magyar vevőkiszolgálók még mindig nem mosolyognak eleget
10 éve Spanyolország az idei ügyfélkiszolgáló felmérés győztese, Magyarországon kevés a mosoly. Teljes cikk...
Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat
10 éve A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett. Teljes cikk...