Megjelent: 13 éve

Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat

A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat 2009 óta hirdetik meg három kategóriában. A személyes és telefonos ügyfélkiszolgálás mellett elektronikusan is mérik az ügyfélkezelést. A ClientFirst Consulting minden évben több ezer lakossági fogyasztót kérdez meg a témában.

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában összesen 20 cég szállt ringbe. A nagyvállalatok között az Invitel a tavalyi évhez hasonlóan idén újra a harmadik legjobb helyezést érte el.

Az Invitel szerint eredményük leginkább a Telepontok felkészült munkatársainak köszönhető, másrészt a siker kulcsa a folyamatos minőségellenőrzés is. Ebből a célból a társaság külsős céget is megbíz azzal, hogy folyamatosan vizsgálja az ügyfélszolgálatok munkáját és a vevői igényeket.

A versenyben a próbavásárlók felmérték, hogy az adott üzletben mennyire ügyfélbarát a kiszolgálás és a környezet, illetve hogy a cég ügyfélkezelési politikája hogyan fest a mindennapi gyakorlatban. A próbavásárlásokat véletlenszerű időpontokban tartották, és ugyanabba az üzletbe több alkalommal is visszatértek a tesztet végző bírálók.

A megmérettetés célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát, valamint lehetőséget ad a résztvevőknek az ágazatokon belüli és az ágazatok közötti összehasonlításra is. A versenyben több mint ötezer ügyfelet kérdeztek meg, és nagyjából ezerötszáz próbavásárlást értékeltek a szervezők.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Matrac nélküli ágyak, zsúfolt vécé, pihenőnap nincs - perlik a BYD-t

Brazil ügyészek pert indítottak a kínai elektromos jármű gyártó óriás BYD és két alvállalkozója ellen, mondván, hogy emberkereskedelemért és... Teljes cikk

Milliárdos nyaralóból megszorítás: 60 főt küld el az MNB

A Magyar Nemzeti Bank új vezetése úgy döntött, bezárja a jegybank Balatonakarattyán lévő Oktatási- és Konferenciaközpontját, ez 60 ember... Teljes cikk

Fejleszt a BAT - 450 új munkahely létesül a Dél-Dunántúlon

Félidejéhez érkezett BAT Pécsi Dohánygyár Kft. (BAT PD) új gyártócsarnokának hatvanmilliárd forintos beruházásban zajló építése, amellyel a... Teljes cikk