Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat
A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett.
A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában összesen 20 cég szállt ringbe. A nagyvállalatok között az Invitel a tavalyi évhez hasonlóan idén újra a harmadik legjobb helyezést érte el.
Az Invitel szerint eredményük leginkább a Telepontok felkészült munkatársainak köszönhető, másrészt a siker kulcsa a folyamatos minőségellenőrzés is. Ebből a célból a társaság külsős céget is megbíz azzal, hogy folyamatosan vizsgálja az ügyfélszolgálatok munkáját és a vevői igényeket.
A versenyben a próbavásárlók felmérték, hogy az adott üzletben mennyire ügyfélbarát a kiszolgálás és a környezet, illetve hogy a cég ügyfélkezelési politikája hogyan fest a mindennapi gyakorlatban. A próbavásárlásokat véletlenszerű időpontokban tartották, és ugyanabba az üzletbe több alkalommal is visszatértek a tesztet végző bírálók.
A megmérettetés célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát, valamint lehetőséget ad a résztvevőknek az ágazatokon belüli és az ágazatok közötti összehasonlításra is. A versenyben több mint ötezer ügyfelet kérdeztek meg, és nagyjából ezerötszáz próbavásárlást értékeltek a szervezők.
- 2023.02.08Az MT. új szabályai - munkajogi aktualitások, változások 2023. Az Országgyűlés 2022. decemberében módosította a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt, mely több pontban is módosult a korábbiakhoz képest. On-line programunk keretében szeretnénk bemutatni résztvevőinknek a módosításban érintett részeket, aktualitásokat gyakorlati megközelítésben.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni.
Részletek
Jegyek
- 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
Fix alapbéremelést hajt végre az Auchan Magyarország - közölte az áruházlánc. Teljes cikk
Február elején kezdődnek a bértárgyalások az Audi Hungariánál. A cél, hogy a bérek reálértéke ne csökkenjen. Teljes cikk
Az elmúlt hetekben a Meta több mint 11 ezer embert, az Alphabet 12 ezret küldött el, az Amazon, ami az Egyesült Államok második legnagyobb... Teljes cikk
- Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására 11 hónapja
- Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre 1 éve
- Szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte a járvány az ügyfélszolgálatokat 2 éve
- Indul az ÚNKP! Négymilliárd az idei keret 2 éve
- A telefonos ügyfélszolgálatok negyedénél áthágják a működési szabályokat 2 éve
- Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán 3 éve
- Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben 3 éve
- A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat 3 éve
- 400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos 3 éve
- Milyen egy virtuális call center dolgozó? 3 éve
- Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai 3 éve