kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Kiválóan szolgál ki az Invitel

Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén, írja a cég közleményében.

A felméréseket és a sorrend megállapítását egy független, az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
  • 2024.10.212024.10.21– 12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.21Pannon HR Konferencia Debrecen Lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A kormány felszólította a Liberty-t, hogy a dunaújvárosi vasmű rendezze a bérek kifizetését

A kormány felhívta a tulajdonos, Liberty figyelmét, hogy a dunaújvárosi vasműnél a bérek kifizetése az első, ebben nem lehet késedelem, a cég... Teljes cikk

A helyi felsőoktatás és szakképzés vezetőivel egyeztetett a BYD

A BYD kínai autóipari vállalat szegedi beruházásával több ezer munkahelyet teremt majd, és elsősorban helyi munkaerő alkalmazására törekszik.... Teljes cikk

"Férfi kolléga szexuális jellegű üzenetekkel bombázza a lányt - a HR reakciója: a férfiak ilyenek"

"Thyssenkrupp, ahol megalázzák a női kollégákat. Ti mit tennétek?" címmel jelent meg június 3-án egy thread a Redditen, amelyben egy felhasználó... Teljes cikk