Megjelent: 9 éve

Kiválóan szolgál ki az Invitel

Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén, írja a cég közleményében.

A felméréseket és a sorrend megállapítását egy független, az ügyfélélmények mérésére szakosodott cég, a ClientFirst Consulting Kft. végezte. A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással mérnek. A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.
  • 2023.02.08Az MT. új szabályai - munkajogi aktualitások, változások 2023. Az Országgyűlés 2022. decemberében módosította a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényt, mely több pontban is módosult a korábbiakhoz képest. On-line programunk keretében szeretnénk bemutatni résztvevőinknek a módosításban érintett részeket, aktualitásokat gyakorlati megközelítésben. Részletek Jegyek
  • 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
További cikkek
32 ezer forinttal emeli a béreket az Auchan

Fix alapbéremelést hajt végre az Auchan Magyarország - közölte az áruházlánc. Teljes cikk

Kezdhetnek izgulni az Audi Hungária dolgozói, februárban startolnak a bértárgyalások

Február elején kezdődnek a bértárgyalások az Audi Hungariánál. A cél, hogy a bérek reálértéke ne csökkenjen. Teljes cikk

Folytatódik a zuhanás a tech szektorban, hatszáz munkahelyet szüntet meg a Spotify is

Az elmúlt hetekben a Meta több mint 11 ezer embert, az Alphabet 12 ezret küldött el, az Amazon, ami az Egyesült Államok második legnagyobb... Teljes cikk