Megjelent: 6 éve

Megvan a legjobb ügyfélszolgálat

Két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen a Samsungot. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, és a vevőközpontú szemléletmóddal rendelkező vállalatok díjazása.

Minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a Client First tanácsadó cég a hazai vállalatok ügyfélkiszolgálásának minőségét.

Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

A végső sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során. Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérő verseny Magyarországon.
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
  • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
  • 2021.10.05Tréning Kerekasztal 2021 Komoly kihívások érték és érik a szervezeteket az utóbbi időszakban. Először a járvány okozta sokk, a vele érkező gazdasági megtorpanás, a home office, hogy szinte minden átkerült a digitális térbe. A helyzet továbbra is konstans változásban van, így szükség van folyamatos, rugalmas alkalmazkodásra. A szervezetek VUCA-környezethez való illeszkedésére, a mostanában egyre inkább teret nyerő hibrid működés kialakítására. Mindehhez a képzéseknek, a tréningpiacnak is alkalmazkodnia kell. Ezért is ül össze újra, egy év kihagyás után a Tréning Kerekasztal Konferencia 2021. október 5-én, a New York Palotában. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
motiváciOSCAR

Ma hajnalban kiosztották az amerikai Filmakadémia legnagyobb éves elismerését, az Oscar-díjakat. De vajon mennyire tud egyáltalán tárgyilagos lenni... Teljes cikk

Munkáltatói ajándék húsvétra: melyik a legjobb megoldás?

A hazai vállalkozások egyre szélesebb körében jellemző gyakorlat, hogy nem csupán év végén, hanem kiemelt évközi alkalmakkor, így például... Teljes cikk

Nők az IT-szakmában: javul a helyzet, de még mindig messze vagyunk az uniós átlagtól

A hazai vállalatok jóval több női digitális szakembert alkalmaznának, de nagyon kevés a jelentkező, mert az informatikai képzésben is túl kevés nő vesz részt. Teljes cikk