Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 3 éve

Megvan a legjobb ügyfélszolgálat

Két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen a Samsungot. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, és a vevőközpontú szemléletmóddal rendelkező vállalatok díjazása.

Minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a Client First tanácsadó cég a hazai vállalatok ügyfélkiszolgálásának minőségét.

Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

A végső sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során. Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérő verseny Magyarországon.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Jelentős bővülést értek el a vezető kis- és középvállalkozások

Az árbevételét 20 százalékkal, a nyereségét pedig 61 százalékkal tudta átlagosan növelni a mezőgazdaság, az ipar, az építőipar, a kereskedelem... Teljes cikk

Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei... Teljes cikk

„Az Év Munkaadója” Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group vezérigazgatója

Kovács Balázst, a Danubius Hotels Group vezérigazgatóját „Az Év Munkaadója” elismeréssel jutalmazta a VIMOSZ a Turizmus Kft. által 27. alkalommal... Teljes cikk