Megjelent: 11 éve

Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?

Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is.

Az értékeléseket követően a részt vevő cégek helyezéstől függetlenül olyan piaci és vevőkiszolgáláshoz kapcsolódó adatokhoz, iránymutatásokhoz, trendekhez juthatnak hozzá, melyek fontos fejlődési lehetőséget jelentenek az értékesítési és az ügyfélkapcsolati részleg, ezáltal az egész vállalat számára.

A verseny három kategóriában méri a vevők elégedettségét, a kiszolgálás minőségét: személyes, call center és elektronikus. A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. „Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit próbavásárlással (mystery shopping) mérünk” – hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. Kiemeli: A kétféle módszer adta eredmények határozzák meg a végső rangsort, így a díjazottakat is.

Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. „A versenyt idén ötödik alkalommal szervezzük meg, a Díjat a szakma elismeri és sokra tartja, ennek egyik legfőbb oka, hogy nem "csak" egy elismerésről van szó. Nagyon fontos hangsúly van az értékelést követően elkészült piaci és vevőkiszolgálási iránymutatásokon, melyhez a résztvevő vállalatok a részvételért cserébe természetesen megkapnak, így azt az értékesítési és ügyfélkapcsolati részleg, azon keresztül pedig az egész vállalat fejlesztésére fordíthatnak” – összegez Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

A tavalyi verseny során a próbavásárlók több mint félezer üzletet teszteltek, és közel 200.000 kérdésre adtak választ. A megmérettetés során több mint 5.000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1.500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj szakmai támogatója a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a verseny jogi tisztaságát a Taylor Wessing e|n|w|c nemzetközi jogi iroda szavatolta.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
PREXA 2024: elindult a nevezés

A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) meghirdette idei PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyét, amelyre 2023-ban megvalósított kampányokkal lehet... Teljes cikk

Ösztöndíjprogramot hirdet egyetemista lányoknak a Yettel az Óbudai Egyetemmel

Ösztöndíjprogramot hirdet egyetemista lányoknak a Yettel az Óbudai Egyetemmel, amelynek célja az IT és mérnöki területek vonzóbbá tétele a nők... Teljes cikk

Újabb 15 milliárdos szakaszra pályázhatnak a cégek munkahelyi képzéseik megvalósításához

Keddtől újabb 15 milliárd forintos szakaszra pályázhatnak a vállalkozások munkahelyi képzéseik megvalósításához. Az uniós forrásokból... Teljes cikk