Megjelent: 4 éve

3 tipp, hogy a kapcsolatépítés mestere legyen!

Sokan eladási szándékkal járnak üzleti találkozókra, ez az attitűd viszont nem vezet új, hosszú távú kapcsolatokhoz. Dr. Ivan Misner, a Business Network International (BNI) alapítója ad tanácsot, hogy minél sikeresebb legyen a kapcsolatépítés.

Annak ellenére, hogy a különböző networking események fő célja az emberek összehozása, az üzleti kapcsolatok kialakításának megkönnyítése, sokan potenciális piactérként tekintenek az ilyen találkozókra. A résztvevők javarészt eladásra törekednek, és vásárlással, tudatos kapcsolatépítéssel nem is foglalkoznak. Az öncélú tevékenykedés nem vezet eredményre, és ilyenkor nem a networking okolható a sikertelenségért, hanem a helytelen technika.

1. Nem üzlet, hanem kapcsolat!
A networking események lényege, hogy kapcsolatot létesíts másokkal, így emlékezni fognak rád, amikor újra felkeresed őket. De ha csak azért mész el egy networking rendezvényre, hogy eladj az embereknek, később sem akarnak majd találkozni veled, mert tudják, hogy legközelebb is ugyanez lesz a célod.

2. Aki kíváncsi, kapcsolatra lel
Ha új üzleti kapcsolatot szeretnél létesíteni, legyél kíváncsi arra, hogy mivel foglalkozik a másik fél. Ne rohand le azonnal a saját magad eladásával, mert a közhiedelemmel ellentétben igenis visszatetsző rögtön az üzletről beszélni olyasvalakivel, akivel még nem is vagy semmilyen kapcsolatban.

3. Minőség mindenek felett
Csak egyvalami fontosabb a kapcsolati hálód méreténél: a kapcsolataid minősége. Nem a darabszám növeléséről, a minél több névjegy begyűjtéséről van szó, hanem arról, hogy kiismerd az embereket, akikkel találkozol. Ha a kapcsolataidból sok van, de azok nem elég mélyek, nem lesz erős a kapcsolati tőkéd az üzleted építésénél.
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Gyászkommunikáció a szervezetekben

Mindenszentekkor aktulitása van minden elmúlással, veszteséggel és gyásszal foglalkozó témának, mellyel sokféle szerepben találkozhatunk az élet... Teljes cikk

10 irritáló embertípus az irodában

A munkahelyen a legkülönfélébb módon bosszanthatnak minket a kollégáink - és te magadra ismersz? Az Eureka Games blog gyűjtése a HR Blogon. Teljes cikk

Hogyan (ne) tálaljuk a visszajelzést?

Hamburger, naked burger avagy milyen menüvel kritizáljuk a másikat? Teszi fel a kissé szokatlan kérdést az Eureka Games blogja. Érdemes a "menüt" végigenni. Teljes cikk