kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

A hatékony munkavégzés alappillérei

Az időnk túlnyomó részét munkával töltjük, ezért kiemelten fontos, hogy megfelelő helyen tegyük mindezt. A stressz és az elégedetlenség ugyanis hosszú távon romboló hatással van a szervezetünkre és az eredményeinkre. Ezért fontos, hogy tudatosítsuk magunkban, hogy nem feltétlen a munkaórák mennyisége határozza meg a hatékonyságot, sokkal inkább a minősége. A rohanó világunkban lényeges ez a fajta tudatosság, hiszen ez teremti meg az egyensúlyt a munka és a magánélet között.

images

De nézzük is, hogyan tudunk minél hatékonyabban dolgozni!

Szakmai tudás, fejlődés és bizalom

A hatékony munkavégzés alappillérei

Mielőtt megnézzük a pecsallas.hu/allasok ajánlatait, érdemes elolvasni az oldalon az összefoglalókat, mely alapján a munkahelyi hatékonyság több tényező függvénye. Alapvető feltétel, hogy értsünk a szakmánkhoz, ezért érdemes folyamatosan képezni magunkat, hogy minél jobban képben legyünk az újításokkal, új előírásokkal és fejlesztésekkel.

Hasonlóan fontos tényező az, hogy merjünk segítséget kérni a vezetőinktől. Ha elakadunk egy-egy feladattal, értékes munkaórákat veszíthetünk, és ha kérdezés nélkül oldjuk meg, könnyen lehet, hogy hibázunk is, és további órákat tölthetünk el ugyanazzal a feladattal. Kérdezni és hibázni sosem szégyen, ezt mindenképpen tartsuk szem előtt!

Ne dolgozzunk sokat, dolgozzunk okosan!

Ahhoz, hogy a feladatainkra maximálisan oda tudjunk figyelni, célravezető kizárni a külvilágot. Függetlenül attól, hogy otthonról vagy irodából dolgozunk, számos zavaró tényezővel kell szembenéznünk. Az egyik legveszélyesebb elem a közösségi média, így mindenképpen nagy önuralomra van szükség, hacsak nem akarunk túlórázni a felesleges idővonal-görgetések miatt.

Érdemes kipróbálni olyan módszereket, amelyek növelik a hatékonyságot. Ha intervallumokra osztjuk az időnket, azaz meghatározunk szakaszokat, amikor kizárólag a munkára koncentrálunk, majd rövid szünettel megszakítjuk, akkor időt nyerhetünk és eredményesebbek lehetünk.

Munkahelyváltás sikeresen

Ha úgy érezzük, mindent megtettünk a hatékonyság érdekében, de mégsem jönnek az eredmények, akkor könnyen lehet, hogy nem a megfelelő helyen dolgozunk. Ezért ilyen esetekben, amikor már a személyes határainkat nem tudjuk tovább feszegetni, érdemes megfontolni a munkahely váltásának a lehetőségét. Nem szabad szélmalomharcot vívnunk, a munkáltatónak ugyanolyan partnernek kell lenni abban, hogy minél hatékonyabban dolgozhassunk.

A pihenés mindenkinek jár!

Igen, még annak is, aki nem dolgozik igazán hatékonyan. Annak viszont főleg, aki ügyes időbeosztással, kitartó figyelemmel, szakértelemmel és hatékony kommunikációval a lehető legrövidebb idő alatt végzi el a teendőit, hogy aztán a felszabadult órákat úgy töltse, ahogy szeretné: a családja körében, a kedvenc hobbijának hódolva vagy épp a kényelmes kanapén háton fekve.

A fentiekből látszik, érdemes tenni a hatékony munkavégzésért. Ha ehhez már csak egy megfelelő állás kell, akkor böngéssz bátran a PecsAllas.hu álláshirdetései között.

 

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Évi 70 millió forintos fizetésért keresnek háziorvost

Évi 150 ezer fontért, azaz mintegy 70 millió forintért keresnek az Egyesült Királyság legtávolabbi, legeldugottabb szigeteinek háziorvosi... Teljes cikk

Ittasan dolgozó buszsofőr ellen mondták ki az ítéletet

Nem jogerősen egy év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt az Egri Járásbíróság egy ittasan dolgozó buszsofőrt Egerben - közölte a Heves... Teljes cikk

Autószerelő drogdíler ellen emeltek vádat, aki műhelyében árulta a kábítószert

A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer-kereskedelem, új pszichoaktív anyaggal... Teljes cikk