kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Akár 2-3x magasabb irodai létszám home office helyett - az irodaházi ebédrendelés új dimenziója

Hogyan vehetők rá a home office kényelméhez és biztonságához ragaszkodó munkatársak, hogy akárcsak heti néhány napra is, de újból bejárjanak az irodába dolgozni? Komoly dilemmát okozó kérdés ez manapság munkáltatóknak, irodabérlőknek, HR-specialistáknak.

Könnyen lehet, hogy megérkezett a várva várt megoldás. A cikkben ugyanis azt mutatjuk meg, hogy a Cloud Canteen szolgáltatása miként csábíthat akár 2-3x több dolgozót az irodába.

Lassan a feledés homályába vész, milyen is volt a Covid-19 előtti irodai élet

Idestova két éve már, hogy a koronavírus járvány jött, látott és látványosan alakította át a mindennapi munkavégzés menetrendjét. Komplett csapatok cserélték pizsamára az irodai dress code-ot, az addig inkább kiváltságnak számító home office pedig egyik napról a másikra általánossá vált.

orditpr22326

Olyannyira, hogy sokan nemcsak megszokták, de meg is szerették a távmunka kényelmét. Az a plusz egy óra alvás reggelente, a közlekedés viszontagságainak a kihagyása nem elhanyagolható „benefit”, emiatt számos cégnél nem is vágynak vissza az irodába.

Akár foggal-körömmel ragaszkodnak is a „maradjon csak így” állapothoz, a Cisco Hybrid Work Index 2021. októberi adatairól például mi is beszámoltunk korábban. Ezek alapján a dolgozók 64%-a kész volna akár munkahelyet is váltani, ha elvennék tőle a home office lehetőségét.

Ezért komoly problémaforrás minden egyes üresen tátongó iroda

Kérdezzük csak meg bármelyik munkáltatót, mennyire találja nehéznek manapság irodába csábítani a dolgozókat. Általános kihívás, hogy olyan - korábban népszerűnek számító - béren kívüli juttatások sem hozzák lázba a dolgozókat, mint a gyümölcsnap, a Nespresso kávégép, vagy a juice sarok.

orditpr22324

Lasszóval is HR-t próbáló feladat munkatársakat terelni az ürességtől visszhangzó irodatérbe. Szinte alig akad olyan meeting, ahol ne jelentkezne be minimum egy fő távolról. Holott a felmérések kimutatták, hogy online meetingeken nagyobb a passzivitás.

Persze mindez elenyésző probléma azzal összevetve, hogy a home office lehetőségéhez foggal-körömmel ragaszkodás hatására:

  • a cég egy korántsem kihasznált irodabérlés fajsúlyos költségeit kénytelen viselni;
  • miközben egyre nehezebb fenntartani a dolgozói elköteleződést;
  • ráadásul az egymástól eltávolodott teamek mindennapjaiban a csapategység, a kollegalitás is alábbhagy idővel.

Summázva a tendenciákat, a sok cégnél standard forgatókönyvvé vált távmunka egyszerre okoz károkat anyagilag, morálisan és a produktivitásra nézve. Viszont a hibrid munkavégzésre történő visszaállás is fennakadásokat okoz.

A legtöbb irodában nehezen tudnak olyat ajánlani, ami elég izgalmas és motiváló ahhoz, hogy beutazzanak érte. Erre kínálhat forradalmi megoldást egy kreatív, hazai alapítású, online céges  ételrendelő és catering platform innovatív ötlete.

Cloud Canteen, avagy egyszerűsített irodai ebédrendelés csapatépítő hatással

Egy férfit a hasán keresztül lehet megfogni” – tartja az ismert mendemonda. Könnyen lehet, hogy ugyanez igaz a munkatársakra is. A Cloud Canteen díjtalan szolgáltatását megálmodó csapatnak legalábbis ezt sikerült kiviteleznie, akár 2-3x magasabb dolgozói létszámot irodába csábítva.

orditpr2232

Ráadásul már számos nagyvállalatnál bizonyítottak. Hogyan csinálták? Egyszerűen felismerték, hogy a közösségi ebédrendelés kohéziós erőként hozhatja össze a csapatot. Az online tér helyett végre ismét az iroda környezetében.

Mindezt egy a dolgozók, a HR és a menedzsment mindennapjait ugyanúgy megkönnyítő szolgáltatás formájában. Az irodai ebédrendelés egészen új dimenzióját kínálva, hatékonyan segítve elő a munkatársak irodába visszacsábítását ha csak heti egy-egy napra is.

A Cloud Canteen így segít újból élettel (és kollégákkal) megtölteni az irodát

Az ebédszünet kérdése tipikus neuralgikus pontja az irodába járásnak. Pláne úgy, hogy sok helyen bezártak az irodai menzák. Vagyis a bejáró dolgozóknak ki kell menni, éttermekben sorba állni, emiatt gyakran kicsúsznak az ebédidőből.

orditpr223245

A Cloud Canteen erre kínál hathatós megoldást, megkönnyítve a csapatszintű irodaházi ebédrendelést a legmenőbb budapesti helyekről, fix időpontra történő ingyenes kiszállítással. Ahol csak kipróbálták, mindenütt tarolt.

A legfontosabb hívószó HR szemmel, hogy Cloud Canteen rendeléssel megtöbbszörözhető az irodai létszám. Ráadásul a közös ebédek erősödő csapatszellemet generálhatnak és extra motivációt is jelenthetnek az irodába visszatéréshez. Tervezhetően, akár egy hétre előre leadható rendeléssel.

A legjobbat még nem is említettük. A Cloud Canteen használata ugyanis díjtalan szolgáltatás a vállalkozásoknak, miközben automatizálható rendszerként, minimális adminisztrációval, ingyenes kiszállítással jár.

Hogy működik a Cloud Canteen, és hogy tudjátok cégen belül kipróbálni?

Az egyébként díjtalan szolgáltatás első lépésként keretszerződést köttök, előregisztrálva a munkatársakat. Megmondjátok, csapaton belül kinek mikor, milyen gyakran és mennyivel járultok hozzá az ebédjeihez.

A Cloud Canteen csapata ezt mind beállítja, onnantól kezdve pedig a rendszer él. Tehát az Ordit mobilapplikációján már indulhat is a csapatszintű rendelés, ínycsiklandó finomságokat szervírozó budapesti éttermek pénztárcabarát árain, ingyenes kiszállítással.

Mindenki rendelése egyszerre érkezik meg, amiről természetesen értesítést kaptok. Aztán ülhetitek is körbe az asztalt, kollektív sztorizással, vagy igény szerint munkát érintő kérdések átbeszélésével töltve a közös ebédidőt.

A további részletekért és a Cloud Canteen kipróbálásához ide kattints.

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A teljesítményértékelés digitalizálása: Hogyan változtatják meg a digitális eszközök a teljesítményértékelési folyamatokat?

A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk

Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek