Cafeteria: 30 százalékos növekedés a piacon
A vállalatok 12 százaléka használja a cafeteria-rendszert, amely 30 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest - derül ki a Sodexho Pass Hungária Kft. idén márciusban készített kutatásából.
Több cégnél a forráshiány, a kis cégméret és a kevés alkalmazott, valamint a megszokott eddigi gyakorlat miatt nem vezették be a béren kívüli jutattások ezen formáját.. A megkérdezettek 5 százaléka tervezi a rendszer bevezetését.
A Sodexho Pass magyarországi leányvállalata, a Sodexho Pass Hungária Kft. 1993-ban jött létre, és azóta is piacvezető szerepet tölt be az utalványforgalmazásban. Az elmúlt közel 15 évben a kibocsátott utalványok névértéke közel kilencszeresére nőtt, a partnerek száma 26-ról több, mint 11.000-re, a beváltóhelyek száma pedig 440-ről 31.000-re emelkedett. A szolgáltatások köre, az utalványok sokszínűsége is növekedett az elmúlt időszakban. Míg a kezdetekkor egyetlen utalványtípus, az ENNI-KÉK étkezési utalvány létezett, addig ma már a béren kívüli juttatások széles palettáját nyújtja a Sodexho.