Colás autók szállítják a Vöröskereszt adományait
Budapest, Kaposvár, Mályi, Szeged és Veszprém vonzáskörzetében a Coca-Cola területi képviselői szállítják az adományokat, hogy ezzel is támogassák a Magyar Vöröskereszt munkáját. A vállalat korábban reklámhelyeit és közösségi média csatornáit ajánlotta fel a szervezetnek.
Az italgyártó nagyvállalat április elején reklámhelyeit és közösségi média csatornáit ajánlotta fel a szervezetnek, hogy a közérdekű üzenetek az otthon maradásról, egészségmegőrzésről, véradásról, adományokról minél több emberhez eljussanak.
Szintén április folyamán pénzbeli segítség is érkezett: a Coca-Cola globális alapítványa által kiírt pályázaton a Magyar Vöröskereszt 200 ezer dollárt (kb. 65 millió forintot) nyert, amelyet a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került emberek megsegítésére használhatnak.
Most a logisztika terén is szorosabbra fűzte az együttműködést a két szervezet, így fordulhat elő, hogy a rászoruló családoknál, hajléktalanellátóknál, anyaotthonoknál, kórházaknál colás autókkal érkeznek az adományok. 16 területi képviselő munkaidején kívül, önkéntes munkában, a Coca-Cola által biztosított infrastruktúra segítségével is segíti a karitatív szervezet munkáját.
A cég italadományokkal is hozzájárul a Vöröskereszt tevékenységéhez: május elejéig összesen közel 9000 palacknyi vizet és üdítőt ajánlottak fel, amit rászorulók és egészségügyi dolgozók kaptak meg.