kapubanner for mobile
Megjelent: 3 hónapja

Egy civil szervezet működésében is sokat segíthet egy korszerű CRM rendszer

Manapság hazánkban is sok civil szervezet tevékenykedik, holott egyáltalán nincs könnyű dolguk, hiszen az anyagi erőforrásaik sokszor meglehetősen korlátozottak, ennek ellenére a feladataik viszont egyre csak nőnek.

Egy civil szervezet működésében is sokat segíthet egy korszerű CRM rendszer
 

Meglehetősen nehéz fenntartani a hatékony működést, pláne, ha az adminisztráció is “kőkorszaki” módon, kör-e-mailek, Excel-táblák formájában, netán papíralapon történik. Ennél ma már sokkal jobb lehetőségek is vannak, például a MiniCRM felhőalapú szoftvere, ami jóval több, mint egy sima ügyfélkapcsolat-menedzselő program. S hogy miben segítheti egy civil szervezet munkáját? Nézzünk pár példát!

Kapcsolattartás az adományozókkal

Cikkünk kedvéért vegyünk egy fiktív civil szervezetet, a Szerető Otthont Minden Kedvencnek állatvédő egyesületet. Nevükből következően az ő tevékenységük az állatok mentése és örökbe adása.

Mivel a sok gondozásukban lévő állat ellátása igen nagy anyagi teher, ezért a szervezetnek rendszeres adományozókra van szüksége. Szerencsére ezzel nincs gond, nagyon sok jólelkű magánszemély és cég van, akik rendszeresen kisebb-nagyobb összegekkel, felszereléssel támogatják őket.

Az adományozók adatait pedig CRM rendszerben tárolják, hiszen itt nagyon könnyen lehet létrehozni számukra profilokat, ahol szerepelnek az elérhetőségek, a korábbi interakciók, adományok.

Az automatizmusoknak köszönhetően pedig a rendszer képes e-mailek útján akár személyre szabott leveleket is küldeni nekik, ezzel elősegítve, hogy továbbra is támogassák a szervezetet. “Kedves Mónika, a nálunk lévő cicák nevében is köszönjük szépen a legutóbbi macskaeledel és -alom adományodat! A gondozásunkban lévő állatoknak továbbra is nagy szükségük van a támogatásodra, így ha teheted, kérlek gondolj ránk ismét!”

Átlátható pénzügyek

Bár a civil szervezetek általában nonprofit elven működnek, ettől még nekik is ugyanúgy nyilvántartást kell vezetniük a pénzügyekről, hogy megmaradjon az adományozók bizalma, és hogy a rendelkezésre álló összegek felhasználása megfelelően történjen.

Egy CRM rendszer ebben is segít, hiszen a számlázás egyszerűen nyomon követhetővé válik, kezelhetőek a kintlévőségek.

Valamint a szponzorok és partnerek számára lehet riportokat készíteni, így ők is látni fogják, hogy a szervezet tényleg az állatok ellátására fordítja az adományokat, például az állatorvosi költségek fedezésére vagy a menhely infrastruktúrájának fejlesztésére.

Hatékony projektmenedzsment

Egy állatvédő szervezetnél sokszor elég kaotikus a helyzet a munkaerőt illetően, hiszen vannak alkalmi és hosszabb távon dolgozó önkéntesek, ideiglenes gazdik, illetve azok, akik irányítják a menhelyet.

Egy CRM-re épülő központi adatbázisban viszont átláthatóan tárolhatóak az önkéntesek adatai, egyszerűbb és személyre szabottabb lehet velük a kommunikáció. Például ha van egy olyan önkéntesünk, aki korábban jelezte, hogy szívesen fogadna be kutyákat ideiglenesen, akkor rögtön őt kereshetjük, ha néhány új ebbel gyarapodik a már teltházon üzemelő menhely.

  • 2024.10.212024.10.21– 12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.21Pannon HR Konferencia Debrecen Lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Bajnokok Ligája - teljesítőképességük határán vannak a futballisták?

Willi Orbán szerint a futballisták a sűrű versenynaptár miatt teljesítőképességük határán vannak. Az RB Leipzig magyar válogatott csapatkapitánya... Teljes cikk

Megkérdezték a fiatalokat, mi hiányzik leginkább az életükből

A nagymértékű online jelenlét ellenére a valódi közösségeket hiányolják leginkább a fiatalok - mondta Nagy-Vargha Zsófia, a Kulturális és... Teljes cikk

Ezekben a szakmákban próbálták ki magukat a Quimby tagjai

Malterosfiú, eskető pap, borász, teknősmedence-takarító, piackutató – szinte nincs olyan szakma, amit nem próbáltak ki a Quimby tagjai. Teljes cikk