Egyre sikeresebb az Erzsébet-utalvány
Rekordbevételre számít az Erzsébet-utalványok után a Nemzeti Üdülési Szolgálat miután legnagyobb riválisa, a francia Le Chéque Déjeuner kivonult az országból.
"Az Erzsébet-utalványok értékesítésének és beváltásának aránya jelenleg közel 80 százalék. Az Erzsébet utalvány család új tagjainak fogadtatása is pozitív a piacon. Közel 3000 új megrendelőt köszönthettünk az első két hónapban, eddigi tapasztalataink szerint új utalványaink kedveltek a munkavállalók és a munkaadók körében" - közölte a Világgazdasággal a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft..
Az elfogadóhelyek hálózatát folyamatosan bővítik, az új típusú utalványok pedig a már meglévő partnereknél is beválthatók. A forgalmazásból nyert hasznot kizárólag az Erzsébet-programra használják fel, vagyis szociális üdültetési célokat szolgál.
A cégeknek áfával együtt 2,5 százalékos kezelési költséget kellett kifizetniük az Erzsébet-utalványokért. Csak ebből 2,4 milliárd forint bevétele volt a NÜSZ-nek, és akkor még nem számoltuk a beváltáskor levont hatszázalékos jutalékot. A kiemelt partnerek ebből kedvezményt kapnak, a CBA-nak például akár 3 százalék alatt is lehet a jutalék.
Az Erzsébet-utalvány lassan konkurens nélkül marad, hiszen a Le Chéque Déjeuner Kft. 15 év után nemrég függesztette fel a magyarországi értékesítési tevékenységét.
Világgazdaság Online