kapubanner for mobile

13 cikk a(z) MPRSZ címkével - 1. oldal

Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a magyar vállalatok

1 éve Többet vagy az ideivel azonos összeget költ a magyarországi nagyvállalatok többsége társadalmi felelősségvállalási (CSR, corporate social responsibility) tevékenységre a következő évben a válság ellenére is, és bár nagyobb részük szerint a tevékenység szerepe nőni fog, a hazai CSR-költés meglehetősen alacsony a Scale Impact és a Magyar PR Szövetség közös kutatása szerint. Teljes cikk...


Októberben rendezik az ICCO Next Generation verseny hazai selejtezőjét

2 éve Idén is megmérettethetik magukat az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet által meghirdetett globális PR versenyen a fiatal PR-szakemberek. Teljes cikk...


Elstartolt az Employer Branding Award 2020

3 éve Hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot a Magyar PR Szövetség (MPRSZ). Teljes cikk...


Etikai ajánlás a munkaalkalmassági tesztekhez

3 éve A pandémia hatására a jelenlétre épülő kiválasztási formák a magyar kommunikációs szakmában is átalakultak, a személyes interjúztatás helyett előtérbe kerültek az online kiválasztási formák. A megváltozott körülmények között még fontosabbá válik az alkalmassági teszt, amely objektív visszajelzést nyújthat egy-egy jelölt képességeiről. Ehhez dolgozott ki ajánlást az MPRSZ. Teljes cikk...


Employer Branding Award 2019: a visszaszámlálás elkezdődött!

4 éve Ötödik alkalommal hirdeti meg az MPRSZ az Employer Branding Awardot. A pályázat célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Legyen az Ön vállalata is a díjazottak között! Teljes cikk...


Employer Branding Award 2018

6 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Hogyan alakítja át a digitalizáció a szellemi és fizikai munkaköröket?

7 éve Jelen cikkünkben a munka világának jövőbeni változásával, s ezek hatásaival szeretnénk foglalkozni, melyek motorja a mindent átható digitalizáció és a technológiai eszközök összeköttetése, valamint azok kommunikációja lesz. Vajon milyen új meghatározó kihívásokkal kell számolnunk a következő évek során a szellemi és a fizikai munkakörök tekintetében és miért? Teljes cikk...


Ki építi leghatékonyabban a munkáltatói márkát?

8 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Hogyan mérhető az Employer Branding folyamat? Mérjük meg magunkat!

8 éve Őszindító sorozatunkban az Employer Branding folyamathoz kapcsolódó mérhetőség kérdéskörét vizsgáljuk. Megnézzük, hogyan lehet visszamérni és ellenőrizni a munkáltatói márkaépítési stratégiánk eredményeit. Teljes cikk...


Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016

8 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében?

8 éve Mire figyeljünk oda a HR és a kommunikációs osztályok együttműködésében? Teljes cikk...


1-3 év egy munkáltatói márka kiépítése - Employer Branding kalauz az útvesztők világában

8 éve Employer Branding témában már sok cikk és komment született, hiszen a téma egyre népszerűbb HR és kommunikációs szakmai körökben egyaránt. Éppen ezért az MPRSZ Employer Branding Tagozata útjára indít egy olyan cikksorozatot, melyben arra vállalkoznak, hogy tudatosan felépítve, tapasztalataikra alapozva keretbe foglalják a témával kapcsolatos legfontosabb építőkockákat, tennivalókat és ezek sikeres alkalmazására vonatkozó tapasztalati megfigyeléseket. Teljes cikk...


Legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok: tovább lehet pályázni

8 éve A Magyar Public Relations Szövetség Employer Branding Tagozata meghosszabbítja a november elején kiírt Employer Branding Award 2015 pályázatának nevezési időszakát. Január 18-áig lehet nevezni - tájékoztatták portálunkat. Teljes cikk...