kapubanner for mobile
Megjelent: 6 hónapja

Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését

A vállalati kultúra ma már jóval többet jelent egy jól hangzó missziónál vagy esztétikus irodai környezetnél. A munkavállalók elkötelezettségét, lojalitását és teljesítményét érdemben meghatározza, hogy egy cég mennyire tud hiteles, emberközpontú márkaként megjelenni saját munkavállalói számára. Ezt a folyamatot hivatott erősíteni az employer branding, azaz a munkáltatói márkaépítés, amely stratégiai jelentőségű eszközzé vált a munkaerőpiacon.

Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését-

A Gallup 2023-as jelentése szerint a magas elkötelezettségi szinttel rendelkező munkavállalók 23%-kal nagyobb nyereségességet termelnek, és 18%-kal kevesebb fluktuációval járnak együtt. A munkavállalói elköteleződés kulcsa a vállalati kultúrában keresendő, amelynek megerősítése tudatos építkezést igényel. E folyamat egyik leghatékonyabb, mégis gyakran alulértékelt eleme a közös élmények megteremtése, különösen olyan környezetben, amely kiszakít a napi rutinból, és teret ad a kapcsolódásnak.

A Hotel Ózon természetközeli elhelyezkedése és komplex szolgáltatásportfóliója ideális környezetet teremt az employer branding célú vállalati rendezvényekhez. A Mátra szívében fekvő szálloda több mint egy konferenciahelyszín: olyan tér, ahol a munka és a rekreáció egyensúlyba kerül, ezáltal a közös élmények hatékonyan támogathatják a csapatkohéziót és az értékalapú kultúraformálást.

Employer branding a természetben – így támogatja a Hotel Ózon a vállalati kultúra építését
A céges események – legyen szó konferenciáról, workshopról vagy csapatépítőről – kivételes lehetőséget kínálnak a formális kereteken túli találkozásokra. A Hotel Ózon 12 szekciótermes, variálható kialakítású rendezvényhelyszíne alkalmas kis létszámú szakmai tréningek és több száz fős konferenciák lebonyolítására is. A modern technikai felszereltség és a professzionális rendezvényszervezői háttér biztosítja a gördülékeny megvalósítást.

A szakmai programokat outdoor és indoor csapatépítési lehetőségek egészítik ki, amelyek hozzájárulnak a munkahelyi bizalom és kreativitás növeléséhez is. Az aktívabb programok után a háromszintes Panorama Wellness & Barlang SPA kínál teljes körű feltöltődést. A beltéri és kültéri medencék, a változatos szaunavilág és a nyári szezonban elérhető Infinity medence ideális terepet biztosítanak a relaxációhoz, amely hosszú távon szintén kedvezően hat a munkatársak mentális jóllétére.

A vendéglátás minősége az esemény sikerének egyik sarokköve. A Hotel Ózon többféle kávészünet-koncepciót kínál, amelyek rugalmasan alakíthatók az egyéni étkezési igényekhez, legyen szó mentes étrendről vagy különleges gasztronómiai preferenciákról. Az étkezések így az élmény részét képező gasztronómiai pillanatok, amelyek erősítik a vállalat által közvetített értékeket is.

A stratégiai szinten megvalósított employer branding kézzelfogható előnyt biztosít a tehetségek megszerzésében és megtartásában. A vállalati értékek hiteles közvetítése, valamint az élményalapú kapcsolódási lehetőségek erősítik a munkavállalói elköteleződést és lojalitást. Ebbe a szemléletbe illeszkedik a Hotel Ózon komplex szolgáltatásstruktúrája is, amely a természeti adottságokat professzionális rendezvényinfrastruktúrával, magas színvonalú vendéglátással és rekreációs lehetőségekkel ötvözi. A helyszín érdemi szerepet tölt be a vállalati kultúra alakításában és fenntartásában.

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk